Woohoo! Volledig uitgespeeld nu en precies level 70 bij de laatste baas geworden. Met andere poppetjes hoef ik niet de story te doen toch? Dan kan ik ook gewoon levellen door adventure mode te doen? Edit: wat voor material moet je krijgen om die reaper wraps te maken?
euh D3 heeft veel meer content en zeker quests. D2 had 6 quests per act lol. Het enige wat je in D2 deed waren Diablo/Baalruns. Reaper wraps mats kun je op de receipe vinden mits je die gevonden hebt.
Ja, maar ik herken de middelste material niet. Vraag mij dus af hoe ik daar aan kan komen het is iig iets legendary's (oranje)
Ik twijfel echt om deze te halen... Het is of deze of Destiny. Maar ik heb echt geen idee hoelang Destiny leuk blijft. En aangezien hier iedereen zo positief is over Diablo 3 is het wel aanlokkelijk daar voor te kiezen. Je kunt er iig behoorlijk lang mee bezig zijn als ik dat zo lees.
Ik denk dat je forgotten soul bedoelt. Dat krijg je door het salvagen van l70 legendaries of door een drop van een Rift boss.
Ik heb voor Diablo gekozen, mede omdat deze op de PC ook goed beviel. Nu op de console vind ik het alleen maar leuker omdat het zo goed met een controller werkt (en 1080p op een 40" tv). Destiny vond ik na de beta gespeeld te hebben toch minder leuk. Ik speel dan liever Halo in november of Borderlands in plaats van een mengelmoes tussen beide. @MM, je hoeft maar met 1 character de storyline uit te spelen.
Aah, thanks. die heb ik juist aangetrokken allemaal net alle bounties in act 1 gedaan, maar het gaat niet echt soepeltjes op master heb de difficulty terug geschroefd. En Davey: als je loot tof vind, is deze game zeker wat voor je!
Ik sloop nu al mijn wapens, maar kan je de blackmsith alleen dingen laten maken als je hem trained zeg maar? (dus voor geld recipes laat leren) ?? En heeft iemand miss een beetje geld over, ben totaal blut Casper_1988_NL
Ja loot games vind ik zeker wel tof. Bij Borderlands is het ook fun Maar is het kwa crafting, customization etc ook uitgebreid?
Iemand een idee hoe je je character van de ene one naar de andere one overzet? Hoe gaat dit in zen werk?
Waar/hoe breid je je stash uit? Gister de eerste keer een nemesis gehad die ik niet kon verslaan...die van jou. Stand Nemesis-ik is nu 1-4.
Een paar vragen. Op de 360 heb ik een level 38 barbarian de save ge-export, en net de PS4-versie gekocht. Ik lees dat voor deze versie Nightmare, Hell en Inferno hebben plaatsgemaakt voor Hard, Expert en Master. Ik zie dat ik met deze char aan de eisen voldoe om op Master difficulty te spelen. Hoe kan ik de game nu het beste doorlopen? Doorspelen op Master naar level 60 en dan op Torment tot level 70 spelen?
Krijg allemaal de vlek pokken jullie , One versie van de game gekocht. Het is dat de belastingdienst een leuk cadeau heeft gestort. Dus iedereen met een One en deze game: Menorius is mijn gamertag. Game komt morgen, zal iedereen toevoegen zolang er nog plaat is. Voor 62 mensen nog. Ga ook niet meer langs Game Mania voor het inleveren van games, of andere zooi in het algemeen. Kost teveel en Yellow heeft last van zijn verstandigheid.