R3 in de stash,je moet wel oppassen want het kost elke keer iets meer...zit nu op 500k voor de volgende upgrade En ben ook al eens door jouw Nemesis gekilled kwam heel cheap in een smal grotje met meer abilities dan er op het scherm paste volgens mij, ander half scheetje van hem en ik lag
Kan je de stash uitbreiden :{? ik was telkens maar mijn oude gear aan iedereen aan het posten Wauw ik zit nu al op 10x zoveel als eerst omg.. Ik begreep al niet wat je kon doen met 20 slots over al je chars
Waar geven jullie je gold in godsnaam aan uit? Zou niet weten wat,ja mn spul repairen Level 43 met mn crusader,heerlijk spel! Zou meer willen gamen,maar weinig tijd soms helaas (werk,gezin)
En die heb ik niet. Ga niet ook nog eens een PS4 halen. Laat dat dan ook ff merken dat je op de PS4 speelt, is tamelijk irritant op een Xbox forum.
Haha, goedzo Yellow! Games inleveren ben ik ook allang mee gestopt, je wordt opgelicht waar je bij staat. Ik heb alvast een mooie Shard of Hate voor je klaar liggen op de X1. Ga er vanuit dat je weer Barbarian speelt .
Ik zie je alleen nog niet in mijn friendslist staan. Had je lang geleden al eens een invite gestuurd op de 360. Als je eenmaal lvl 70 bent heb ik nog wel wat gear voor je.
Kan je met lvl 10 al mooie items maken? En kan moet je nou alles wat de blacksmith kan - leren door hem te trainen met geld zeg maar?
Mensen die samen willen spelen op de PS4 voeg me toe: Yaeron- Zodra ik de game heb uitgespeeld co-op met een maatje met mijn Demon Hunter dan wil ik co-op high end gaan knallen.
Heb je nu een invite gestuurd. Had jouw ook nog niet geaccepteerd. Ik zal vanavond nog wel even mijn 360 char uploaden, hopelijk gaat het dan morgenavond zonder slag of stoot met importeren.