1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als je een game op disc hebt, moet je dan ook installeren?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  3. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Is dat hele zachte (hoewel, als je het eenmaal hebt gehoord..) getik aan de rechterkant van de one (boven de power button), de harddrive? Geen idee of het normaal is of ik me zorgen moet maken.

    Edit: als ik hem uitzet hoor ik dat tikken ook nog steeds, hoewel minder hevig.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat die wel helemaal uit en niet op instant on?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb dit dus ook :x Gelijk uit de doos. Nee dat is niet de HDD, want hij doet het alleen als hij stil/standby is. Zodra je een spel opstart, is er niks meer ye horen. Heeft te maken met de fan die iets raakt ofzo. Mijn xbox gaat mooi terug :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  6. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah, dit is zo ontiegelijk balen. Stuur jij hem terug via Redcoon of Microsoft? Ik heb het nu al ongelofelijk druk met school en moet dit dus nu ook een beetje spoedig zien te regelen.

    Heb even een filmpje ervan gemaakt, dat ik het op de recording van een enigszins verouderde iphone nog goed kan horen zegt denk ik meer dan genoeg.

     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zijn er meer mensen die last hebben van trage menu's? Ik mis een beetje het vloeiende van de 360. Gisteren wilde ik m'n achievements snappen en m'n hele machine bleef gewoon +-30 seconden hangen. Het begint steeds meer te irriteren.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kraak geluid of dat contant grrr geluid. Want dat laatste is normaal.
     
  9. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Same here. Ik mis ook ´t vloeiende van de 360. Vrienden laden, snappen .. duurt soms allemaal te lang. vooral als ik in een game zit en ik wil iemand inviten duurt me veel te lang.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vloeiend en 360. :+
    Laatst nog een keer de 360 aangesloten en het dashboard voelde juist echt drama aan. Dashboard op de One is prima voor mij. Misschien omdat ik iedere keer ook echt uitzet en nooit instant on gebruik?
     
  11. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Is ook niks mis met het dashboard, maar gewoon switchen naar dingen zoals je op de 360 kon is niet snel meer. duurt mij echt veel te lang voordat ik een vriend heb geinvite en dat soort dingen. Maar misschien werken ze er nog aan :D

    Verder is het een top console, maar dat is toch wel iets dat ik mis.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Is dat normaal ja? Luide kraak (hoor je 1 of 2x, was volgens mij de vloer of het bureau) is het niet, maar dat constante gespin.. lijkt zoals eerder al gezegd op een fan die iets raakt of een HDD in een oude pc. Zal het straks even aan support laten horen, ik stond ervan te kijken omdat meer mensen het lijken te hebben en omdat de One muisstil zou moeten zijn.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat komt met de volgende updates. "Snap Center – Some of gamers’ favorite features in the Xbox 360 guide, are coming to Xbox One in a way that’s now truly be side-by-side with games. Messages, friends, parties, and achievements will all be available in the new Snap Center, providing a seamless way to switch back and forth without having to leave a game."

    Al doe ik nu gewoon vaak invite party to game omdat ik meestal toch in een party zit. :)

    Als ik mijn oor op de console leg dat hoor ik het ook. Is volgens mij gewoon de fan.
    Maar ik moet echt mijn oor er bijna opleggen om het te horen.

     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik besloot eens Redcoon chatservice te vragen over hoe het zou gaan als je console stuk gaat. Je stuurt hem kostenloos op naar hun, maar krijgt niet gelijk een nieuwe. Ze vertelden mij dat hij gerepareerd zal worden en je dus even zonder console zit. Dat is best fucked.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Logisch. Ze sturen het op naar MS. Kan je het beter zelf doen. Dat is gewoon gebruikelijke procedure. Dat MM het voor je omruilt is coulantie. Volgens mij alleen iets van wettelijk binnen 24u mocht het product niet deugen, dus stuk zijn. Of ik zit ernaast maar volgens mij werkt het zo
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh serieus..bij MM krijg je gewoon een nieuwe? Want dan weet ik wel waar ik hem ga halen. Gewoon al het zekere voor het onzekere. Genoeg bullshit met de 360 gehad.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ligt aan coulantie van de service. Maar vaak wel in 2 weken tijd. Daarna fabrieksgarantie
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is best zuur ja :{ maar wat willen zij gaan repareren dan? Hybrid, dat is het niet ;) ik kan buiten de kamer het geluid nog horen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook een reactie op ThunderCrasH zijn filmpje. Want ik hoor daar niks speciaals op eigenlijk.
    Of misschien moet ik mijn speakers wat harder zetten.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  20. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28

Deel Deze Pagina