Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, Gears HD collectie zie ik el gebeuren.
    Al hoef ik deze zelf niet, denk ik.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zolang er een ''remake'' MP van deel 1 bijzit, dan moet ik hem wel halen, gooi er alle shit (skins/wapens/excutions) in van de nieuwe delen en ik ben erg tevreden _O_. (wel 4 vs 4 houden)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Deze 'next gen' lijkt naar mijn inziens (ook dat er amper hier wat gepost wordt) in vergelijking met de PS3 vs X360 toch echt een stuk minder boeiend. Zou ook kunnen komen omdat we al bijna een jaar verder zijn en er tot op heden nog steeds aan beide zijde geen enkele boeiende titel is geweest. (voor mij dan he, wat jullie gaaf vinden interesseert mij geen reet!) :+

Ja maar jongens we moeten geduld hebben, geduld is de keyword en geduld hebben is belangrijker dan ooit tevoren. Want ja er komt wat moois... in 2015 aan maar... tenslotte zijn we wel al een jaar verder hihi. 8)

My two cents...

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt denk ik voornamelijk omdat de vs berichten nogal eenzijdig zijn. De PS4 presteert bijna elk multi-platform spel een behoorlijk stuk beter. Dit is op dit moment voornamelijk te zien in een hogere resolutie en soms een betere FPS. Het is maar de vraag of ontwikkelaars dit verschil nog verder gaan uitbuiten.

Ik verwacht dat straks bij de exclusives de verschillen nog wel duidelijker worden en idd die zijn er nu nog niet zoveel.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen geld voor next-gen, maar het is ook niet aanlokkelijk met het gebrekkige aanbod. Ik blijf wel lekker Hearthstone spelen, veel goedkoper ;)

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    :lol::lol::lol:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige generatie was het ook eenzijdig.

De discussie zelf wordt natuurlijk ook snel oud. Vorige generatie was het ook in het begin druk maar na een tijdje was de storm wel gaan liggen omdat het eigenlijk niet zo heel boeiend is. Zag je ook in dit topic. Uiteindelijk hadden veel mensen ook de beide consoles waardoor de discussie nog minder boeiend werd. Begint nu ook langzaam te komen. Steeds meer mensen zie je toch beide consoles halen.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt later zal het zeker goedgemaakt worden, maar het gaat mij erom dat het nu al bijna een jaar geleden is en ik even terug keek op dit jaar van de One/PS4. Ik kan mij niet herinneren dat dit ook zo was op de 360/PS3 maar zal er wel weer naast zitten en komt er iemand met een bron dat alles toch weer nog erger was?! :+

Ik speel nu het lelijkste spel van 2014, Earth Defense Force 2025. Maar wat een fun! :thumbs:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay------>Graphics. ;)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh zeer zeker.

Maar toch zou het best gaaf zijn als zo'n titel ook next gen grfx straks krijgt, met gigantische monsters enz. Voor de rest mag het zo B mogelijk blijven die game serie, bugs hoeven er ook niet uit dat hoort bij EDF!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat komt ook wel. Zie bijvoorbeeld Bloodborne. Is toch Dark Souls met echte next gen graphics. Iets was niet mogelijk was op de vorige generatie.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Voor diegene die beide consoles in bezit heeft (en evt de wiiu ook of meer), wat is of wordt jullie main-console?

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ps4 en de xboner en wii u voor de exclusives

14. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is het al de moeite om een Xbox One op launch te halen? Heb nu de PS4 qua next gen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat een beetje moeilijk om voor jou te beslissen. :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vond het al de moeite 'm om te halen met de normale launch, november vorig jaar. Dusja. :+

17. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bedoel meer qua spel aanbod. PS4 was bij launch niet je van het. Volg het allemaal niet meer zo super close als vroeger. Wel op de Xbox 360 Gears 1,2,3 en alle Halo's gespeeld. Ook online maar niet echt extreem vaak. Misschien wachten op de tweede grote prijsdaling (na het eruit halen van de camera). Games als PES, FIFA, Destiny etc speel ik toch op de PS4.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De console is al een jaar uit he. :+

19. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja is ook zo. Misschien dat ik over een jaartje weer instap. Hoop wel dat de betrouwbaarheid wat groter is dan de Xbox 360. Daarvan heb ik er inmiddels 3 in huis.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Betrouwbaarheid is prima dit keer.

Deel Deze Pagina