FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Godver, ik baal er wel van dat ik niet mee kan rijden vanavond, héééééél misschien heat 2 aanwezig.

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Je moet toch een sticker op je achterklep voeren met je divisiekleur/letters? Moet duidelijk genoeg zijn lijkt me...

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als t niet anders kan is spiegels ook goed. Poep Forza met z'n liverie editor fouten! :+

4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Snap het nut nog steeds niet van die kleuren, indien je wilt dat ze herkenbaar zijn ga je dat niet redden met een stickertje... als ik mijn achterspiegel kijk en dat wil herkennen moet je wat anders verzinnen, maar zoals Aragnite aangeeft, we strijden voor elke plek ... of dat nou PRO, SEMI of AM is. Stickertje lijkt me dan voldoende.

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik ga mij vanavond haasten om er vanaf de oefensessie bij de zijn. Nog nooit online geraced dus ik ben benieuwd! O-)

6. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Cool. Kunnen we gelijk kijken of je in AM of misschien in SEMI kan rijden. In geval van SEMI zou je zelfs in een team kunnen met Loyall maar je moet maar ff kijken.

7. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Als je aan het stickertje moet zien dat het een PRO is dan is er wat mis met de indeling.

Martin (nog zonder XBOX ONE).

8. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Hoe dan? In FM5 zie je geen namen.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Boven de auto zie je gewoon namen hoor.

10. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk dat het voor een pro wel handig is om te zien of hij aan het battle is met een andere PRO of dat er gewoon een AM in de weg zit. Die AM zal vaak eerder remmen en wat onvoorspelbaarder gedrag tonen onder druk. Het systeem is dus om ongelukjes te voorkomen.

Een AM kan ook wel eens uitblinken hoor :+
    En sommige SEMI's kunnen zich heel goed meten met de PRO's

Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Oh ja, je ziet alleen niet in je normale scherm... Maar ik zie het alleen als ze dichtbij zitten?

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat geldt ook voor achtgerspoiler-tips. Die zie je ook niet van 300 meter ;)

Ik basseer me met name op de auto zelf, en de naam erboven, om te zien met wie ik te maken heb. Iedereen is uniek, niet elke AM rijdt/reageert hetzelfde, idem bij SEMI en PRO, dus dat vereist soms ook een op-maat-benadering. (klinkt serieuzer als het is).

13. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Maar het is wel cool op de foto's :+

14. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik weet haast zeker AM. Laatst even een paar rondjes gereden in de Viper op Road America, ik kon de ghost Ron D (Amateur) in zijn Lambo in maar moeilijk bijhouden ondanks dat ie enkele foutjes maakt. Maar we zien wel

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ga mijn best doen om er bij te zijn vanavond. Zoals het er nu uitziet ben ik wel op tijd klaar met werken. Ik garandeer echter niks. :+

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Flavour, heb je hier mss nog een goed idee/oplossing voor?

Zou denk ik wel leuk zijn om nog een team te hebben voor het teamklassement, maar dan moet er wel een volwaardig team te vormen zijn.

17. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Lijkt me ook de beste keuze Flavour! ben benieuwd naar 't veld vanavond, gaat een gaaf en bont gezelschap zijn!! heb er nu al zin an!!!

even voor de zekerheid (of ik iets gemist heb) het is toch nog steeds zo dat je voor een plek aan het racen bent, of je nu AM, pro of semi bent toch, tenzij je op een ronde gezet gaat worden mag je je lijn en plek houden toch? of is er een regel dat een lagere klasse aan de kant moet? (dat zou ik dan compleet gemist hebben)

ps. als dit kampioenschap klaar is vallen we meteen met onze neus in project C.A.R.S. :) toeval?? :) :) :)

Laatst bewerkt: 26 aug 2014
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Denk dat ik op tijd terug ben, maar geen garantie. Mn dochter is jarig en we gaan nog effe lekker naar die grote gele M toe :D

19. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    van harte race-daddy! fijn dineren vanavond!! :)

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Volgens mij klopt het zoals je het zegt dat iedereen gewoon voor de plek racet ongeacht in welke klasse je rijdt mits je niet op een ronde gezet wordt inderdaad.
    Moet zeggen dat ik ook wel erg benieuwd ben naar CARS. Hoop dat het net zo lekker aanvoelt als Forza maar met meer opties zoals forza die al 4 delen eerder had moeten implementeren zoals variabele weersomstandigheden en meer info voor een coureur tijdens een race zoals afstand t.o.v. je voorganger en achterliggende coureur.

Deel Deze Pagina