Ja, vanaf lvl 70 begint paragon en dat gaat weer lekker snel. Ik zou trouwens even wachten tot je 70 bent voor de eindbaas. Dat is een gegarandeerde legendary drop de eerste keer en het zou zonde zijn als je een lvl 69 legendary zou krijgen.
Ik heb hem uiteindelijk ook maar besteld voor de Xbox One. Lijkt me tof om straks met een aantal XBW'ers online te spelen
er zitten ook behoorlijk wat mensen op de X1 hoor. Komt wel goed!! Kwam vandaag voor het eerst een Nemesis tegen. Wel episch zeg. Die keiharde hoorngeluiden en dan zo'n vaag demonbeest. Blij toen die uiteindelijk neer lag, want was zelf ook bijna KO
Haha oh, dat schiet dan niet op nee Ik ram eerst door de story heen om 70 te worden. Al meerdere keren gedaan dus dat moet wel snel gaan. Daarna kijk ik wel even wie er allemaal op de One spelen
Aah Ik kreeg een heel goed item voor een follower, maar helaas voor de enchantress. Ach, dan maar in mijn stash ermee Hoppa, Legendary Mace uit een Horadic cache ! Zie je wel gakkie. 4 gehad nu in totaal en 1 Legendary.
Installatie klaar we kunnen los. Heb alleen mijn headset als die tijd nog niet uit de verpakking gehaald. One sinds december.
Kwam net een gruwlijk monster tegen stond erbij ''killer of porunga_nl"' zo cool! nou maat ik heb revenge op je genomen en jouw killer geslacht haha!
Haha sorry klopt inderdaad! vond zo cool dat ik zon beest uit n andere game tegenkwam, game ff gepauzed en IETS te snel een berichtje getikt!
Kan gebeuren, dat effect heeft internet of enthousiasme wel vaker op mensen. Zelf net de Legendary ''The Barber'' geloot, heerlijk wapen.
Ik wilde net een set bouwen maar kom 2 oranje stenen te kort ofzo. Hoe kom ik daaraan? Moet ik shit salven ervoor?
Zo even de lijst met XBW mensen toegevoegd, raar genoeg zag ik sommige mensen niet als vriend, terwijl ze me wel toegevoegd hadden. Ik snap er nog niet veel van, die XBox One (ik heb hem ook nog maar sinds november ). Ook Yellow en Nightbringer toegevoegd!
Gifts voor Gakkie en Drokz zeg maar wanneer jullie hem willen, want volgens mij is het vastgesteld voor welk poppetje het is zodra je daarmee inlogt toch? En ik meen mij te herinneren dat Drokz iig voor zijn hardcore poppetje wat wilde hebben. @Giorgio: Ja legendary's salvagen. Ik kan jou btw niet joinen.. vreemd