4k oled van lg komen er nu echt aan.
https://www.plasmavisie.nl/lg-55ec970v.html
8 duizend euro. Dat is meer dan twee keer zoveel dan de normale 4k.
Het lijkt wel een rts game, die tv fabrikant wereld. Want lg is nu letterlijk de tv fabrieken uit de grond aan het stampen. Om de 4k oled massaal te gaan produceren.
En dan zakken die prijzen zo door de helft, en meer. (+ de yields worden beter, en ook dit zorgt voor een prijsdaling)
En dat is dus wat de normale 4ks kosten, die zullen ook moeten zakken.
Voor kerst een 65 inch 4k voor een eurootje of 2000? Dat zou mooi zijn.
4k oled... Dat zit er voor mij niet in nog. Die zal voor de 55 inch niet onder de 3000 euro gaan. Al weet je het maar nooit. Ik denk ook niet als ik het geld wel had, ik zoveel er voor over heb. Ik vind 2000 euro al belachelijk veel. Maar wil het toch een keer doen.
Maar ok, de eerste prijs is bekend. Nu nog daadwerkelijk verkopen en reviews af wachten. En eens kijken wat het doet met de 4k prijzen.
Edit
Woooop, gaat al 2000 euro van de oled 4k af, vanaf de dag die in de winkels ligt. En dat is als het goed is deze maand. In amerika al te bestellen. Voor nog eens 1kaatje minder....
Sony 65 inch 4k al voor 3000 te krijgen. Man.... Wat gaat dat rap. Allemaal al wel aangekondigd door alle techsites, maar ja.... Dan moet het ook wel gaan gebeuren.
Tvs die vorig jaar 15000 kostten liggen nu voor 4000 duizend in de winkels. Ongelofelijk.
Nog even geduld hebben en dan alle films weer opieuw kijken op een asociaal groot en scherp scherm. En dan toch maar weer een consooltje halen denk ik. ;-)
Laatst bewerkt: 2 aug 2014