Uhm dat lijkt mij nogal logisch een 'open wereld game' (lopen, rennen, voertuigen) vs een 'open wereld race game' (alleen racen)... beetje oneerlijke vergelijking.
Vind je dat knap? Wat ik dus bedoel dat je in The Crew juist niet alle dingen kan doen die wil in Watch Dogs kunnen andersom daar in tegen niet echt. Begrijp me niet verkeerd mij lijkt The Crew geweldig maar een echte open wereld game vergelijken met een semi-open wereld is in mijn ogen niet echt eerlijk. Vergelijk het dan met Test Drive of Need for Speed ook twee semi-open wereld games.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik heb het over het gevoel van een game. Het is juist fijn dat de steden zo groots zijn gemaakt. Want je hebt ook freeroamers waarin de steden mager zijn uitgewerkt en erg klein. Aan sfeer ontbreekt het sowieso niet PS: Ik bedoel bijvoorbeeld bij Watch Dogs ligt de focus op 1 stad, die had best groter mogen zijn. https://www.youtube.com/watch?v=fqbWlbmH_5A Mooie footage.
Nee dat geloof ik gelijk de beelden zien er echt heel goed uit en de sfeer ook. Al zien sommige stukken er wel wat 'doods' uit in de filmpjes (weinig verkeer? maar misschien komt dat omdat het een beta is) maar dat kan ook niet anders door de oppervlakte van de game.
Die rustige stukken zijn niet verkeerd als je een auto hebt die harder dan 250 gaat. De map doet me denken aan TDU.
Ik krijg er toch wel een beetje zin van om rond te scheuren als ik Flavour zo bezig zie. Met project cars is er qua racegames geen gebrek komend najaar.
Praat me er niet van, zoveel games, niet alleen race games (ondanks dat het mijn favoriete genre is, ben ik ook fan van andere games ) en veel te weinig tijd! Ik hoop met the crew echt een soort betere versie van TDU te krijgen, dan ben ik helemaal blij!
Iemand interesse in een code voor de Beta? Stuur dan maar een pm, ik kreeg net de code via de mail voor de PC versie Edit: code is weg!
Haha, heb ook een 2e key ontvangen voor de PC versie. Volgens mij is het haast een open beta. Edit: Code weggegeven aan Go Ahead Eagles!
Maandag de game met een controller gespeeld, ik vond het een beetje tegenvallen wat de besturing betreft. Vervolgens gisteravond nog maar eens goed gaan zitten, en ik begon al een beetje te wennen aan de besturing, maar de auto's zijn naar mijn gevoel net iets te twitchy. Vandaag dacht ik, laat ik mijn Thrusmaster TX458 eens achter mijn PC hangen: Wat een genot! Dit spel is zo fijn met een stuur! Wat mij betreft een stuk fijner dan met een controller. Ik had mijn twijfels over de game na mijn eerste uurtje, maar nu weet ik het zeker: Deze game ga ik zeker halen op de Xbox One!