FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Thanks. Maar wat Denvan al zegt, het gewoon allemaal mee. Heb geprofiteerd van schadegevallen voor mij O-) en zelf niet meer dan een krasje opgelopen.
    Kwalificatietijd was nogal een hele goede run (had maandag al flink geoefend en de baan ligt mij wel); de rest van de avond niet meer onder de 28 hoog gekomen.
     
  2. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Presentatie Pennzoil Shell Racing

    [​IMG]

    In samenwerking met Shell presenteert Pennzoil haar rijders voor de XBWR GT3 Series. Op het legendarische circuit van Sebring, Florida werden, onder toeziend oog van een aantal weinig enthousiaste eeneiige tweelingen, de auto en coureurs onthuld. Oudgediende Denvan zal met racenummer 11 uitkomen uit in de PRO-klasse. Teamgenoot PimSmeets (#27) maakt op Sebring zijn officiƫle debuut en doet dat in de AM-klasse. Beide heren rijden in een Viper GTS (2013 ).

    Pennzoil Shell Racing
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    #11 Denvan
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    #27 PimSmeets
    [​IMG][​IMG]
     
  3. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Haha super!
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice :)

    De bekende teams en coureurs met geposte liveries:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Clubsport wheelbase V2: FANATEC PS4 & XBOX ONE

    http://www.fanatec.com/forum/categories/blog

    Wel 499,95 euri's voor de base en dat nog zonder stuurwiel.
    O,..... dat is de pre-order prijs.
    Normale prijs is 599,95, volgens mij denkt Fanatec dat de economische crisis helemaal voorbij is.

    Ik hou het bij mijn Thrustmaster.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, die keuze is makkelijk idd. Wat een geld :lol:
     
  7. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Of ik heb nog niet goed gelezen op de Fanatec site. Maar deze is nog niet voor de Xbox one. of PS4
    Die presenteren ze pas aant einde van het jaar. En dan is het nog de vraag of het voor de xbox of ps4 is.

    Iemand ervaring met zo'n cronusmax geval.. om de csr om de xbox one aan te sluiten?
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het product van het najaar zou alleen een rim moeten zijn met xbox knopjes. Die plak je dan op de base en voila. De rim is ook zo maar 100 euri denk ik dus dan zit je aan 700 piek.
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aight:thumbs: Ga zo door, zou ik zeggen!

    Hoi Loyall, ik was het die je raakte in bocht 1 van de tweede heat. Flinke klapper daarna zeg! :x
    incident bocht 1
    First things first: de rollende start van heat 2 ging natuurlijk nog niet helemaal lekker. Ging uiteindelijk met ruim 240km/h over de finish, ipv met ongeveer de helft van die snelheid. Daardoor liggen de snelheden bij het benaderen van bocht 1 automatisch ook hoger (geen excuus voor t incident). Ik denk dat ons contact aan lag te wijten was.. Net als jij remde ik vroeg en zocht ik een conservatieve lijn, langs de buitenkant, achter jou aan, omdat het aan de rechterkant vrij chaotisch leek. Zoals ik het zag had jij redelijk vrij baan voor je, dus probeerde ik in je spoor te blijven. Plots rem je opeens tot stilstand, lijk je iets te raken voor je en knal ik dus achterop.. Omdat er zoals ik het zag, niets pal voor je leek te rijden (en ik dus dicht achter je durfde/bleef volgen) was ik verrast door het remmen, en uiteindelijk te laat met mijn remreactie. Omdat je plots wat lijkt te raken, heb ik het gevoel dat lag, en de nog niet helemaal frisse Forza servers, oorzaak zijn geweest aan het ongeval. Drie x teruggekeken en het blijft een beetje raar uitzien:) Reed er nu een auto pal voor je??
    sorry demon, dacht dat je de blauwe vlaggen had gezien
    Heat 1..
    Heeeeel bizarre heat 1 gehad. Het duurde eventjes voor ik doorhad dat ik Coldzero niet kon zien.. Zo zag het er bij mij uit:
    waar is coldzero 1
    waar is coldzero 2
    Apart.. Omdat het (bij mijn weten) voor de allereerste voorkwam die avond, heeft het denk ik ook wat te maken met de servers. Bij die laatste move raakte ik je schijnbaar Cold?

    Verder eigenlijk twee geslaagde races gehad! Heat 2 niet echt kunnen racen, omdat ik door de schade in bocht 1 vroeg pitte, en uiteindelijk iedereen (behalve coldzero _0_) inhaalde bij de andere pitstops. Heat 1 nog een klein momentje met Demon gehad, toen ik die op een ronde zetten. Ik ging ervan uit dat hij me had gehoord/gezien toen ik hem bij het opkomen van de oval erlangs zette, maar dat bleek uiteindelijk toch niet zo te zijn. :b:,

    Zin in volgende week!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik zag een spinnende auto die mijn vrije doorgang blokkeerde. Ik moest echt remmen en tot stilstand komen om een aanrijding met deze auto te voorkomen. Ik reed er zelfs zachtjes tegen aan zelfs. Erg vreemd.
    Want net een fractie van een seconde eerder zag ik daar een gaatje.
    Zou LAG geweest kunnen zijn.

    Ik hoop dat de echte races niet ook door LAG en server problemen wordt beinvloed.
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Lag valt over het algemeen wel mee, gisteren was indd wel erg.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Stijn, zou je in het rivals topic nog willen reageren mbt rivals en qualificatie voor deze competitie?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat een diversiteit que liveries gister! _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Erg cool, maar er zijn wel een aantal liveries die niet voldoen aan het regelement.
    De Destiny en de TAG livery.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Alpa zn auto keuze is nog niet gemaakt (tag liverie) en Etro rijdt in een team met lawaai en coldzero, die beide een blauwe viper hadden dus destiny liverie is denk ik tijdelijk. Wel vet. :)
     
  16. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Erruugg gaaf, die van etro is inderdaad niet degene waar mee gereden wordt, presentatie komt einde van de week!
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wij moeten de auto's nog met elkaar afstemmen. Divimus en ik moeten nog een paar plakplaatjes op de auto plakken :+. Ik heb gisteren, terwijl jullie bezig waren met heat 1, pas het design op mijn auto geplakt. Want daar heb ik natuurlijk niet genoeg tijd voor gehad de afgelopen weken :lol:(@Allesophetlaatstemoment)
     
  18. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    erg gaaf alle teams inderdaad! ook gaaf dat Den en Pim nog een team hebben kunnen vormen, toch cooler dan privateer in je uppie (misschien dat Loyal ook nog iemand kan vinden :) )
    teamrijden geeft meteen ook een extra boost aan de fun als je 't mij vraagt!

    hopelijk vanaf volgende week geen gekloot met lag en chat issues. erg vervelend dat we elkaar niet horen.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe ken je die ook alweer in je eigen agenda opnemen?
     

Deel Deze Pagina