Aight
Ga zo door, zou ik zeggen!
Hoi Loyall, ik was het die je raakte in bocht 1 van de tweede heat. Flinke klapper daarna zeg!
incident bocht 1
First things first: de rollende start van heat 2 ging natuurlijk nog niet helemaal lekker. Ging uiteindelijk met ruim 240km/h over de finish, ipv met ongeveer de helft van die snelheid. Daardoor liggen de snelheden bij het benaderen van bocht 1 automatisch ook hoger (geen excuus voor t incident). Ik denk dat ons contact aan lag te wijten was.. Net als jij remde ik vroeg en zocht ik een conservatieve lijn, langs de buitenkant, achter jou aan, omdat het aan de rechterkant vrij chaotisch leek. Zoals ik het zag had jij redelijk vrij baan voor je, dus probeerde ik in je spoor te blijven. Plots rem je opeens tot stilstand, lijk je iets te raken voor je en knal ik dus achterop.. Omdat er zoals ik het zag, niets pal voor je leek te rijden (en ik dus dicht achter je durfde/bleef volgen) was ik verrast door het remmen, en uiteindelijk te laat met mijn remreactie. Omdat je plots wat lijkt te raken, heb ik het gevoel dat lag, en de nog niet helemaal frisse Forza servers, oorzaak zijn geweest aan het ongeval. Drie x teruggekeken en het blijft een beetje raar uitzien
Reed er nu een auto pal voor je??
sorry demon, dacht dat je de blauwe vlaggen had gezien
Heat 1..
Heeeeel bizarre heat 1 gehad. Het duurde eventjes voor ik doorhad dat ik Coldzero niet kon zien.. Zo zag het er bij mij uit:
waar is coldzero 1
waar is coldzero 2
Apart.. Omdat het (bij mijn weten) voor de allereerste voorkwam die avond, heeft het denk ik ook wat te maken met de servers. Bij die laatste move raakte ik je schijnbaar Cold?
Verder eigenlijk twee geslaagde races gehad! Heat 2 niet echt kunnen racen, omdat ik door de schade in bocht 1 vroeg pitte, en uiteindelijk iedereen (behalve coldzero _0_) inhaalde bij de andere pitstops. Heat 1 nog een klein momentje met Demon gehad, toen ik die op een ronde zetten. Ik ging ervan uit dat hij me had gehoord/gezien toen ik hem bij het opkomen van de oval erlangs zette, maar dat bleek uiteindelijk toch niet zo te zijn. :b:,
Zin in volgende week!
Klik om te vergroten...