ok bedankt. heb nu de thieves guild kleding, ook wel lekker. hebben jullie ook last dat je sommige quest niet kan inleveren? ik had een paar thieves guild quest gedaan, maar kon ze nergens inleveren. pas nadat ik wat anders quest had gedaan kon ik ze ineens wel inleveren.
Ik kwam er gisteren achter dat Paradontax (Ja, zo noem ik hem altijd, kutnamen ) gewoon ingesproken in door Charles Martinet, Mr Mario himself. Dat zou je ook niet zeggen.
Oh.. dan kom ik die nog wel tegen. ben lvl 20 en nog maar 2 mainquesten gedaan..doe het rustig aan met mainquest.
Die zou ik eerder snel uitspelen, vond hem nog meer tegenvallen dan de MQ van Oblivion. En ook hier zijn de SQ beter over het algemeen, al haalt het het bij lange na niet die van Oblivion. Ik ben alleen een Oblivion fanaat, dat moet je wel weten. Ik zou echt eerst die MQ doen, want die is op momenten zo nietszeggend, bijna net als die factie missies.
OK. Maar vaak na mq speel ik spellen nooit meer. Zo heb ik bij rdr eerst alles verzameld Enzo voordat ik de laatste Quest had gedaan. Oblivion ben ik nooit echt ver mee gekomen. Maar ik ga eens verder met mq. Dan maar kijken of ik verder ga, of toch voor eso voor de Xbox one.
In deze games draait het vooral om verkennen en dat kan ik meestal pas echt goed als ik het verhaal al achter de rug heb. Je bent om het zomaar te zeggen ''vrij'' om te doen wat je wilt. Verhaal vind ik in alle games eigenlijks wel een verplichting en als dat tegenvalt, dan liever dat eerst voor ik de echt leuke dingen ga doen. De game opent zich ook beter als je de MQ eerst doet. Die van Oblivion heb ik eens in ongeveer 5 uur gedaan.
Ja die sq gaan wel van...oh...lever dit even af in het dorp een takken end weg. Ik doe alles lopend. Heb een paard gehad die is te pletter gevallen. Maar lopend gaat ook prima. Maar ik ga hopelijk snel maar verder met mq dan maar.
Hou er ook rekening mee dat missies vast kunnen blijven plakken in je quest log, als je op de console speelt. Die zit nog vol fouten, PC versie is echt de bom.
Ja soms heb ik dat ik een Quest niet kan inleveren of doen. Maar gelukkig save ik vaak. En na laden van een savegame werkt het weer. Maar raar dat ze geen patch uitbrengen dan.
fijn...paradontax zal ik nooit tegen komen, spel loopt elke keer vast zodra ik die trap op ga.. wou nog verder gaan zolang ik de 360 nog heb. maar gister 4 keer geprobeerd en elke keer helemaal vast.