@Nightbringer, ik loot helaas niets met intelligence omdat ik een barb ben. Als ik iets voor je vindt zal ik het bewaren. @Yellow, ik ben vanavond wel online en heb dan nog wat items voor je!
Prima, ik ook. Kan zijn dat ik wat later ben. Mijn fiets moest naar de fietsenmaker en dat gaat me veel kosten.
We kunnen weleens partyen ben nu met een demonhunter begonnen. Is het trouwens zo dat de paragon ''state'' over al je karakters is?
Ja, maar echt geactiveerd word het pas op level 70, net als bij je eerste char. Skillpoints kun je geloof ik wel verdelen, had ik op de PC ook een keer.
Ben nu level 61 en heb de laatste boss uit Act V gekilled. Wat is wijsheid? Doorspelen in de campaign tot level 70 en vanaf dan o.a. rifts in adventure doen, of nu alvast in adventure starten?
Nu gewoon bounties doen, vooral Act 1 voor kans op de Ring of Royal Grandeur. Tijdens die bounties verzamel je rift keystones zodat je op lvl 70 mooi een middagje kunt riften. Paragon geldt overigens voor al je characters. Dus als je 100 paragon bent op lvl 70, kun je ook 100 extra punten indelen op een lvl 1.
Wow, deze game speelt echt super chill met een controller! Toch maar weer een Wizzard begonnen. Speelde deze class ook op de PC, maar blijf het leuk vinden.
Vandaag ook weer wat stapjes gemaakt. Ik ben ondertussen een flink eind op weg met Act 3 en ongeveer level 50. Heb wel het idee alsof Act 3 een stuk korter is tot nu toe dan Act 1 en 2, maar dat zal wel aan mij liggen.
@ Ypuh: Duurt nog eventjes voor ik online kom. Moet nog even wat afronden hier. Was even een gejaag vanmiddag, en morgen weer, dus ben iets later. Je was gisteren ook nog laat online, dus hopelijk nu weer.
Ik speel in de avond gewoon op de bank en dan zit m'n vriendin er soms bij, vandaar dat ik niks zei ypuh Inmiddels level 25 met demon hunter, tot nu toe niet erg boeiend maar heb wel goeie gears dus kan ik prima op Master spelen.
Wat zijn die kado's die je kan versturen? Had er twee, inmiddels verzonden. Ken het niet uit de PC versie.
Is nieuw, maar die krijg je als je de Nemesis van een ander dood. Ik heb die van Manial Max gedood en hem zijn cadeau van mij gestuurd. Hij had er alleen niets aan.
Niet alleen bij een Nemesis, ook bij Elites of normale vijanden geloof ik. Een monster die zomaar in je game kan komen die dan iemand uit je vriendenlijst heeft gedood. Hoe meer games die Nemesis joined en vervolgens die vrienden ook doodt, hoe sterker hij wordt.