Ik heb de laatste paar dagen lekker rond kunnen rijden in The Crew. Leuke game, nog wel een beetje buggy, maar daar is de beta voor. Het ziet er goed uit, rijden is even wennen, maar als je het gevoel eenmaal te pakken hebt, gaat het prima. De missies zijn soms best nog wel uitdagend, je moet soms best wat moeite doen voor een gouden plak. Ik denk dat deze game wel een TDU gevoel gaat geven zodra deze gereleased is.
Ik wil natuurlijk niet teveel van de game zien, dus ik denk dat ik hem nu maar even laat liggen. Straks hopelijk ook een Xbox One key, en dan kan ik een vergelijking maken tussen de PC en Xbox versie. Maar ik denk dat het verschil te verwaarlozen is, problemen die ik nu in de beta zie, daarvan is bijna zeker dat deze niet in de console versie zullen zitten. Wat ik zo lees op de beta forums wordt het grootste gedeelte van de bugs (zwarte schermen, stotterend geluid/beeld, laadschermen die niet verdwijnen, etc.) veroorzaakt door compatibiliteit problemen. Die problemen heb je niet op je console!
Laatst bewerkt: 29 aug 2014