Ja, absoluut en eerst bounties doen voor Rift Key Fragments. Doe dat even een dagje, of twee, en je kunt al flink wat rifts doen. Die rifts kosten 5 fragments en kan je ook gewoon solo doen. Wel meer kans op vettere gear in rifts, aangezien de legs daar sneller droppen. Op de PC waren er al mensen die melden van 5 legs per rift, en de console versie is meer casual, dus tel uit je winst.
Mijn record staat op 8 op de PC en nu op de console 5 (+3 legendary plannen) legendaries in een rift. Hopelijk kun je iets met de legendaries Yellow, maar nu eerst maar even naar 70 toe . Kon je je chars van de 360 niet meenemen? Of had je daar nog niet zoveel gespeeld?
Als ik het goed begrepen heb, is jouw eigen char de Nephalem, dus jij hebt jezelf vermoord ? Good job Ja en voor hetzelfde geld krijg je 0 legendary's ook Maak Smoke niet zo gek, want die krijgt het al op zijn heupen als hij 5 minuten niet die oranje beam heeft gezien
Die kon ik wel meenemen, was namelijk al level 22 toen ik vanavond stopte. Ik begon op level 16 met import. @ Maddmonkey: Mooi!
Verkeerde vendor? Iedere verkoopt zijn eigen, tenzij ze het voor de consoles random hebben gemaakt en jij steeds pech hebt.
Had destijds met mn witch doctor anders iets meer moeite solo op expert. Dacht zelf op expert iets meer tegenstand te hebben verwacht. Maar zal inderdaad op torment+ wel andere koek zijn.
Ik speel gewoon op Normal om door de game te rennen zodat ik zo snel mogelijk Adventure mode kan doen en rifts kan openen
Als dit je eerste playthrough is, niet doen! Geniet van de campaign. Zo speciaal is die adventure mode niet ...
Expert / Master is voor mij op het moment wel de way-to-go, anders is het veels te makkelijk torment is dan weer iets teveel van het goeie.
Speel act V sinds dat de opties kwam na Diablo op Torment en gaat prima heb hem enkel even terug moeten zetten voor die Templar baas. Nog geen legendary gevonden helaas, wel Gifts gelukkig... Lvl 68 nu, hopelijk kan ik voor het weekeind nog 70 worden.. Kunnen we weer ff wat co-oppen Monk Is iig fucking sterk met seven sided stike en exploding palm, zolang die elites maar niet teveel bullshit abilities krijgen
Ook wel zin in wat coop actie op de PS4. Hoop vandaag of morgen 70 te zijn en de story klaar te hebben.