1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het een deals with gold is. Dus tot volgende week dinsdag.
    Maar jij hebt toch EA Access? Daar zal die binnenkort ook wel verschijnen.
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt me wel een vette game, beetje mix tussen NFS en Burnout volgens mij.

    Ik heb een $25 giftcard bij Target besteld! :)
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk tijdelijk omdat er geluiden zijn dat ie in de vault gaat.
    Ik denk best dat het een leuk spel is, maar voor de vault zeker omdat het grote spellen seizoen aanstaande is lijkt het mij zonde om er geld aan uit te geven als ie zeer snel gratis te spelen is.

    Maar das mijn bescheiden mening ;)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Gratis" :+
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb idd EA access ja. Maar slechts voor een maand omdat ik gewoon ff BF4 wilde spelen.
    Wist niet dat dit ook een EA games is. Maar die zal vast niet binnen een maand in de Vault komen toch? Maja, kan dan altijd tegen die tijd weer even een maandje EA access nemen. Of maybe toch maar een jaar doen...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat weet ik niet. Maar dat die nu in de sale is en dat al die DLC nu ook bij deal of the week zit zegt mijn gevoel dat die er wel snel aankomt.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, lekker dan... bestel ik net een $25 giftcard. Dus ik kan beter EA Access kopen? Dat kost een bedrag per jaar en dan heb je vrij toegang tot EA games?
     
  9. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Je bent niet verplicht om EA acces elke maand te nemen.
    Ik verleng te mijne deze maand niet omdat er teveel leuks uitkomt wat ik eerst ga spelen, dus heeft het geen zin om Acces te houden.
    Tegen de tijd als ik wat minder leuks te spelen heb zit NFS echt wel in de vault.

    Nee niet alles is gratis te spelen Lethal
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan. Nu betaal je 18 euro dus voor Rivals en is die altijd voor jou. Met access krijg je meer games voor 30 euro maar die moet wel steeds verlengen om access te houden tot die games.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, da's ook weer zo. Dan heb ik liever dat de game "echt" van mij is. Ik heb Titanfall ook al gekocht en net als BF4 dat boeit me niet zo.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Klopt, met EA Access worden de games nooit echt van jou en moet je idd continu blijven betalen om een game te kunnen blijven spelen. Maja, zo'n game als Rivals blijft ik niet maanden lang spelen. Had nu gewoon even een maand EA Access genomen omdat ik m'n X1 binnen had, maar nog geen games en op deze manier kan ik mooi voor $5 een maandje BF4 spelen. In die tijd heb ik de SP wel uitgespeeld en de MP ook wel weer gezien (ben niet bepaald super goed :+).
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb mijn FM5 + Fifa bundel nog steeds in het winkelmandje van Intertoys staan. Kreeg dit onlangs in een mailtje

    Ik wil eigenlijk niets bestellen en gewoon kijken of iemand mogelijk toch nog gaat stunten met de prijs op 5 september..maar ik wil de plank echter ook weer niet misslaan met deze bundel.
     
  14. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Gewoon doen.
    Mooiere deal ga je denk ik niet zo snel krijgen.
    Misschien dat de MM iets onder de prijs gaat zitten maar misschien ben je net te laat en is het uitverkocht.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad. Ik betwijfel of de kale X1 uitverkocht zal raken, maar deze bundel.......

    Het gekke is dat Nedgame helemaal niet de kale NL versie lijkt te krijgen bijvoorbeeld. Op hun site is de enige preorder een X1 met Kinect, NL versie en komt midden september. Ik ga anders nog even bij de Mediamarkt langs en preorder ik daar de bundel gewoon sowieso.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je had die van Redcoon moeten nemen voor 329 pannenkoek!

    Target order voor giftcard is geannuleerd, wtf?!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik was het echt van plan, maar toen ik de berichten hier las besloot ik maar te wachten. Ah is niet erg, ook 399 is nog steeds een mooie prijs, maar mocht ie goedkoper te vinden zijn alsnog, dan hell yeah to that. Hoe dan ook haal ik vrijdagochtend 5 sep hem in huis. En dan eens kijken waar Ryse voor een mooi prijsje te vinden is.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MM gaat niet stunten. Krantje al gezien

    En hoezo is 399 mooie prijs maar 329 twijfelde je xD
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Toen ik de berichten begon te lezen over een tikkende X1...toen vooral. Het is een stuk duurder nu, maar when all is said and done....blijft het een mooie prijs voor die bundel. :)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat was helaas gewoon toeval en domme pech. Die van mij en van een aantal andere hier werkt naar behoren. Die van mij is muisstil en ik hoor alleen lichtjes de fan draaien en de hdd, maar dan moet ik wel zowat m'n oor erop leggen. Prima koop dus!

    Trouwens, ik dacht net waarom blijft ie nou aan staan terwijl ik 'm uit had gezet. Maar er is dus een instant-on functie waarmee de console meteen weer ontwaakt. Dat heb ik maar even uitgezet... gewoon deep sleep!
     

Deel Deze Pagina