Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Gluon

Gluon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tot hoelaat Nederlandse tijd is dubbel XP weekend?

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waren leuke potjes heren :+ Jammer van Gulf of Oman. Begon als een gek te laggen en daarna was m'n verbinding met EA verdwenen...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgenochtend. Rond 11 uur.

4. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht eerst lekker op tijd te zijn met de aankoop van BF4. Dat die binnen zou zijn en ik een xbox one zou halen op 5 sept. Redcoon gooide wat roet in het eten zodat ik de box nu al heb, maar de game nog niet :p
    Door het filmpje op de vorige pagina krijg ik er wel zin in.

5. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik geniet flink van mijn dubbel XP op de PS4... Oh nee, PSN ligt er weer eens uit (buiten Soný's schuld, dat wel).

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Daarom was je gewoon online op de Xbox One. Die doet het gewoon. :+

7. Team Revolution

Team Revolution New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Team Revolution zoekt leden die samenwerken en graag battles willen doen.

zoek je een groep op Battlefield4 op de xbox one en speel je goed samen dan ben je van harte welkom. Er zijn al meerdere xboxworld forum mensen al gejoined. Als je wilt joinen stuur een bericht op xbox naar JS SvenRecon NL of reageer op dit bericht dan kunnen we een paar rondes met elkaar spelen.

Team Revolution is ook op andere games zoals Destiny, Grand Theft Auto V en Halo.
    heb je vragen stuur dan een bericht naar JS SvenRecon NL of check onze website
    www.revoanddtf.webs.com
    of bezoek ons op battlelog:
    http://battlelog.battlefield.com/bf4/platoons/view/4663064293155011512/

We hopen graag dat je wilt joinen zodat we een mooie groep op meerdere games kunnen maken op de xbox one.

Grtz Sven

8. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Weer een paar leuke potjes gespeeld vanavond.

Hier nog een leuke RPG kill

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij was ook perfect getimed wat ik had geen angle op hem. Anders waren we gekilled haha.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt er heel erg op dat er iets van een 6e DLC komt. Laatste tijd steeds meer geruchten daarover. Gratis voor Veterans of misschien iedereen. DICE LA die dit soort dingen vraagt. "If you got to choose - new maps, remade "classics" or a combination?"
    En welke BF3 maps iedereen het beste vond etc. Zal mij niks verbazen. Het is niet heel "moeilijk" om BF3 maps over te zetten. Daarnaast is misschien hun (EA) idee om wat extra goodwill te creëren net voor Hardline.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wanneer ben je een veteran?

Zou het sowieso wel gepast vinden om mensen wat gratis te geven voor al die probelemen zeker in de eerste 6 maanden. Nu Hardline is uitgesteld kan het qua tijd ook wel prima als je het rond kerst ofzo uitbrengt

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nog actieve spelers op de PS4? Zou graag eens wat meer teamwork hebben, kom zelden in een fijne squad..

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veteran is als je naast BF4 ook nog een andere BF game hebt. Maar dat zullen ze niet doen precies om die reden die jij aangeeft. We hebben ook nog Final Stand eerst. Eerst eens kijken wanneer die komt precies.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien 2 gratis maps voor iedereen en 2 extra voor premium/veterans?

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Noshahr Canals en Seine Crossing aub! :) ... Oeh! Doe dan ook maar Grand Bazaar :+

Alhoewel ik niks lees over die "extra" mappen trouwens. Waar haal jij al je info vandaan Hybrid?

Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  16. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou mooi zijn als ze de levelcap op 250 zetten...

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee man, onzin. Eenmaal die cap bereikt = klaar. Misschien een soort "prestige" systeem maar dat zie ik niet komen in deze Battlefield. Ben zelf pas level 50, dus kan er nog volop tegenaan!

Gisteren met SnelWegMan en iemand anders gespeeld. Was complete chaos :+ 1 medic in een team van support en een sniper is lastig. Constant op en neer hollen om mensen te reviven. Wel 3x bovenaan gestaan *)

18. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Vind jij...ik vind van niet! Jij hebt ook net 80 uur gespeeld, ik zit al over de 500 uur.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    250 is een beetje overdreven. :+
    Max 140 straks na Final Stand is prima. Zeker je nu steeds meer XP moet halen voor een level. Dan komt het in de buurt van de XP van BF3 voor colonel 100.

20. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben de laatste tijd begonnen met al die assignments te unlocken. pfff, sta ik daar met mijn sniper riffle in de torens van caspian border. Haha, spelers die dat deden heb ik juist al die tijd vervloekt!

Deel Deze Pagina