1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Haha, alsof redcoon allemaal defecte consoles zou verkopen ;)

    Ik heb de mijne in Duitsland gehaald, MM. Hetzelfde euvel. Gewoon domme pech.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit samen net Lethal, redcoon x1 en werkt gewoon goed, alleen de fan hoor je heeeeel zachtjes but that's it.

    Nog steeds ergenis dat ik gewoon paypal niet kan gebruiken en giftcards moet kopen, zelfs voor kleine bedragen, hou er niet van om bedragen over te houden :mad:

    Oh en dat game sharen, met hoeveel personen kun je 1 game sharen? Van plan om DR3 te halen en wil die sharen met 3 vrienden, zou alleen met 2 kunnen klopt dat?
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Laatst bewerkt: 28 aug 2014
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb de mijne ook bij Nedgame gekocht in Mei.
    Prima service en ik heb een UK versie en nee hij is niet anders dan een NL versie






    Paypal weer vreemd aan het doen ?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Smartglass update is er nu voor iedereen. Record button etc.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Je kunt met 1 persoon al je games sharen.
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik zie nu pas dat het mogelijk is om smartglass te downloaden uit de store.
    nooit geweten.

    @X-junk, bedoel je dan op de manier van het wijzigen van de homeconsole instellingen?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Staat nu inderdaad ook in de NL App Store. Ideaal. Moest telkens switchen naar de US App Store om te updaten.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Conspiracy theory hier, mijn XBO had aan de achterkant ook wat schaaf plekjes leek wel. Denk echter niet dat Redcoon me heeft belazerd en me een teruggestuurde console heeft verkocht, dat soort schaaf plekjes kunnen ook in de fabriek gebeurd zijn lijkt me.

    Ik zei tegen de customer support ook al, ik heb geen idee of dat geluid 'normaal' is, want ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Aan de andere kant, er zijn er meer met het probleem, zoek op YT maar eens 'Xbox one buzzing/static noise' - alleen de hevigheid ervan wil nog weleens wisselen.

    Ik heb hem uiteindelijk toch maar opgestuurd omdat ik me eraan stoorde en na een gesprek met iemand van YT die inderdaad ook had opgemerkt dat dit erg veel voorkwam bij de kinectloze bundels. Hij had inmiddels ook een gerepareerde/nieuwe en die was muisstil.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb zelf de Xbox One FM5+Fifa 15 bundel bij de MM in de preorder gegooit. Beetje zekerheid is nooit verkeerd.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik ga het vandaag weer proberen bij redcoon. Nog geen mail terug. Gisteren een half uur aan dr lijn gehangen voordat ik dacht dikke vinger en daarna een uur in de chat gewacht voor niks. Na drie kwartier was ik het vergeten en was ik even naar beneden gegaan. Ik kom terug en er had iemand gereageerd, maar omdat ik een paar minuten niks had gezegd had hij gelijk de chat afgesloten. Misschien is het makkelijker om MS te bellen...
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Redcoon doet inderdaad idioot lang erover om te reageren. Het automatische berichtje van Welkom, wat kan ik voor U doen staat er gelijk. Maar ik wachtte makkelijk 5 minuten voordat ik antwoord kreeg op een vraag. Toen alles duidelijk was, kon er niet eens een simpele 'tot ziens' van af.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wacht nu 25 minuten al op een antwoord :x belachelijk zeg..

    edit: en nu ik "hallo hallo?" invoer krijg ik: "Kunt u alstublieft even wat geduld hebben? Ik haal uw gegevens erbij" :lol:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2014
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Gewoon MS chat doen, was binnen 5 minuten geholpen.
     
  15. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb weer een update van bijna 2 GB. Zit in de preview.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe hebben jullie ea access aangeschaft als paypal en creditcard niet werkt?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die van mij was gewoon weer 260mb. Heb bijna nooit die van 2GB.
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb afgelopen week denk ik ook echt iets van vier keer een update van 260mb gekregen. Ik vraag me alleen af wat ze elke keer updaten. Er zijn nauwelijk zichtbare verbeteringen doorgevoerd de afgelopen weken. Wellicht is het ook voorbereiding op komende updates
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat allemaal op het preview forum. Die vandaag was een kleine fix voor preview members die problemen hadden met Metro.
     
  20. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet. Bij mij lukt het ook niet, dus ik wacht wel tot de Nl launch.
     

Deel Deze Pagina