1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Android [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Distoration, 26 okt 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Shit Antutu X haal ik net iets minder dan normale Antutu :+.
    Well played sir, well played...



    47GHz?
    Ehh :+.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Antutu is fake...
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopte toch niks van die scores of zo?
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ligt niet aan Antutu, bepaalde fabrikanten gooien de kloksnelheid van de processor op 100% bij benchmarks zodat de scores hoger uitkomen.
     
  6. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Na 5 verschillende iPhones ben ik nu overgestapt op de Galaxy S5 Mini met Kitkat 4.4.2. Ik vond het wel eens leuk om iets anders te nemen en had geen zin om van iPhone 5 naar iPhone 5S over te stappen. Tot dusver geen spijt van mijn keuze.

    Nu lees ik veel over ROMS en MODS, alleen snap ik het niet zo goed. Zijn dit versies waarin bijvoorbeeld al die Samsung apps zijn uitgesloopt? Of halen deze installaties meer uit de hardware van het toetsel? Wie kan me een hier wat meer over vertellen.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Custom roms zijn rom die gebaseerd zijn op een firmware van de evt. desbetreffende merk, met wat modificaties die toegediend zijn door de rom maker. Dit kan vaak leiden tot betere prestaties, minder bloatware en/of systemapps die normaal gesproken niet te verwijderen zijn.

    Vaak pakt dit beter uit en presteert het toestel sneller, het enige nadeel is dan afhankelijk van je gekozen rom, niet alle mods daarvoor geschikt zijn wegens inhoudelijke verschillen.

    Ook is het zo dat je dan niet een systeem update zomaar kan laten doorvoeren daar het de Custom rom overschrijft en je dus ook je root status verliest, waardoor je opnieuw moet rooten via een recovery.

    Werp is een blik op de xda developers fora.

    Veel know how, beginners guides en veel support.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vannacht de laatste update voor WhatsApp. Gruwelijk vervelend dat je de lettergrootte niet meer kan instellen! Nu zijn de letters naar mijn smaak iets te groot. Heeft iemand toevallig een idee waar ik een apk-bestandje van de voorlaatste versie nog kan vinden?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zal weinig zin hebben want je kunt na een tijdje de oude versie toch niet meer gebruiken.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    En nu is er dus helemaal geen reden meer om voor WP te gaan :+
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Haha idd Microsoft is goed bezig!
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nokia ;)
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hij is al weer instelbaar even klagen en.. (mijn doelgroep klaagde juist voor te kleine letters ;) )
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Samsung S5 uit frustratie in de kast gegooid.
    Ik heb de Samsung Apps verwijderd en een paar dagen later worden ze automatisch weer gedownload terwijl de auto-download functie helemaal uitstaat.
    De S5 blijft dagelijks zeiken dat ik akkoord MOET gaan met de algemene voorwaarden van Samsung.

    Had ook de verschillende Google apps aangevinkt als standaard maar daar gaat de S5 niet akkoord mee en veranderd deze steeds naar Samsung.
    Zal van het weekend eens opzoek gaan naar een goede ROM.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij mijn Samsung S4 werkt de instelling "Smart network switch" (te vinden onder "Wi-Fi") helemaal niet. :confused:
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben zelf maar overgestapt op Whatsapp+, hier kan het wel.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb een probleem met m'n GPS:

    Ik heb sinds een tijdje een Huawei Ascend P7 met Android 4.4.2 en ik wil Strava gebruiken, maar dat lukt niet. Elke keer als ik het probeer stopt ie ermee na een kilometer of 10. Soms 9, soms 11, maar hij stopt sowieso. Ik heb het al met verschillende apps geprobeerd: Strava, Runkeeper, My Tracks en Polaris Navigation GPS. Alleen die laatste app stopt er niet mee en neemt de hele route op. Maar het probleem van die app is, kwam ik achteraf achter, dat je geen GPX bestanden (of iets anders) kan exporteren, dus dan heb ik er nog niets aan. Ik heb alle apps toegevoegd aan de lijst met "beschermde apps", die mogen draaien als het scherm uit staat.

    Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een oplossing?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat stopt er mee, de GPS?
    Of crasht de app
    Ik zal eens voor je testen (heb ook een P7), maar bij mij doet Google Maps navigatie het verder prima.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat de app crasht. Google Maps navigatie doet het inderdaad gewoon. Maar bij Strava, Runkeeper en My Tracks crasht ie denk ik. Als ik m'n telefoon ontgrendel staat de app ook niet meer open en moet ik hem weer opstarten.
     

Deel Deze Pagina