Ik had gehoopt dat hij er al zou zijn. Nu is de kans dat ik hem nogeens ga halen erg klein, er komen vanuf nu gewoon teveel goede nieuwe games uit. Wel jammer, had hem wel in volle glory willen spelen
Tja....Rockstar he. Kan maar zo dat ze volgende maand ineens previews online gooien of een nieuwe trailer. Ook zou een uitstel naar 2015 mij echter niets verbazen.
Hoop zo geen uitstel! Verheug me er best wel op. Had er stiekem veel vertrouwen in dat R* er iets moois van zou maken. Maar tis angstvallig stil. Hopelijk het spreekwoordelijke stilte voor de storm
Meh, ik koop liever nieuwe games in plaats van oude met een likje verf. Wacht wel tot deze een keer 20 euro ergens te koop is.
Vraagje: als ik een vliegtuig of ander voertuig via het internet koop, waar wordt deze dan opgeslagen?
Zo ver ik weet heeft alleen Trever een hangar. Als ik een vliegtuig koop met Michael staat ie dan in dezelfde hangar?
Kan echt niet wachten op de vette car en garage mods in GTA V op PC, lekker enorm wrede bakken pimpen . En dan stuurtje er aan hangen, race track aan de map toevoegen en met een First Person Mod rondjakkeren .
"The PlayStation 4 and Xbox One versions of Grand Theft Auto 5 have a "provisional release date" of November 1, according to a tweet from GAME. GAME's Croydon store teased the date in a pair of tweets earlier this afternoon, saying that it had "good news for you #PS4 and #XboxOne players"."