Er zijn er al 3 die de game hier gaan kopen. Zin aan, hopelijk beter dan War in the North. Is dat het geval, dan gaat deze game snel richting 8/9 qua cijfers voorspel ik.
Nou ja als LOTR fan en als je AC leuk vind dan moet dit toch een must have zijn lijkt mij. Gezellig een tripje naar Barad-dûr :thumbup::thumbup:
Ik haal em ook gewoon, voor de ps4. Ben alleen bang dat ik meer Diablo, Destiny en Fifa zal spelen rond die tijd...
Ik heb War in the North meerdere keren uitgespeeld. Als die dus beter is dan die game, dan zit ik hier wel langer aan vast. En als LOTR fan laat ik dan waarschijnlijk andere games eerst liggen. Lord of the Rings gaat bij mij altijd voor. Onlangs nog stukken van The Two Towers en Return of the King gezien. Geweldige mooie en enerverende scenes zaten er in die films, net als dat hele Moria gedeelte uit de eerste film. Hoop echt op zulke stukken in deze game, en niet dat gezeik van, verdedig het kanon of die personen, want dan ben ik er wel snel klaar mee.
Ik noem mezelf ook zeker fan van Tolkiens werk maar ik denk niet dat het me snel zal lukken om die andere games te laten liggen... Toch, ik wil dit, heb er lang naar uitgekeken, zo'n beetje alle footage tot nu toe gezien... Hopelijk is hey leuk voor mn vriendin om er naar te kijken maar ik ben bang van niet
Nee, maar je hebt The Hobbit bijvoorbeeld nog niet gezien. Krijg je er genoeg van. Ik verwacht ze wel in de game!
Leuke word die extra scene die ze voor de EE hebben uitgebracht. EE verschijnt 4 november. Die extra scene, als voorproefje op de EE, klopt ook nog eens heel precies met het boek.
Vinden jullie het trouwens eigenlijk (stiekem) ook wel awesome dat Monolith steeds ermee wegkomt om hetzelfde stuk te demo'en? Laat toch wel een beetje de veelzijdigheid van het Nemesis systeem zien. Je raakt op deze manier ook niet gespoiled op één of andere manier, hoogstens wat verveeld om steeds de Sea of Nûrn te zien. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat de story ziek gaat worden. Afgezien van het feit dat het een Lord of the Rings setting is, wat voor mij al instantly een reden was om het te kopen. Is de lead writer ook nog eens degene die ook RDR heeft gedaan, dus ik heb het gevoel dat we een veel beter verhaal gaan krijgen dan wat mensen verwachten. Daarbij dragen de voice actors ook zeker bij, want de stemmen klinken awesome. Moet even wat hype ventileren I suppose.
Ik denk dat Yellow bedoelt dat hij het einde van RDR even slikken vond Heb wel zin in deze game tbh, maar ik wacht wel reviews af voor ik over ga op een aanschaf. Ik hoop iig dat er eens een top lotr titel gaat komen
Ik zou het wel fijn vinden als ze een keer iets loslaten over de performance op de Xbox One, ik heb bij elke Q&A sessie ernaar zitten vragen, maar ze negeren de vraag wellicht met opzet. Ik ben er een beetje bang voor, continu PS4 versie showen + dat WB een deal heeft met Sony etc. hoop dat het verschil heel erg miniem zal zijn.
Mja, volgens mij hebben alle uitgekomen games dat antwoord al gegeven: De One zal altijd wat minder zijn dan de PS4. Is ook de reden dat ik geswitched ben naar de PS4 ...