1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Via smartglass zou dat ook nog kunnen, al weet ik dat niet 100% zeker.
     
  2. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke geen probleem, alsnog bedankt haha!

    Heb nu besteld via redcoon, hopelijk is die maandag al binnen want ik ga zo nog wat spellen bij bestellen. Oh en last op twitter dat er staten in de US waren die geen belasting betalen waar je cheap je games kunt downloaden, klopt het dat Utah een van die is?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alaska is er sowieso één van. Volgens mij zit Utah best hoog juist. Florida, Texas en Washington kun je ook nog kiezen. Zullen er ongetwijfeld nog meer zijn, maar dat zijn staten die toch niet boeiend zijn :+
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2014
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Informatie daarover staat hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=172847

    Maar je betaald $60,- wat ongeveer €45,- is, daarnaast zou je de digitale games kunnen delen met 1 vriend. Persoonlijk vind ik digitaal een stuk makkelijker en goedkoper.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Snap ik als je een One hebt die geen discs leest :+
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Scherp, maar dat lag hem waarschijnlijk aan het dashboard preview gebeuren, daarnaast is disc swappen erg irritant.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speel nu met de Xbox One veel meer verschillende games dan met de vorige consoles. Switchen met digitale games is gewoon zo easy. Was altijd te lui om de disc te wisselen. :+
     
    Zilverpijl vindt dit leuk.
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, tsja als ze eens lekker in de aanbieding zijn voor 20-25 dollar en dan snel switchen naar een belastingloze staat heb je zo goedkoop games ja haha.
    Achja ik zie maandag wel hoe de marketplace is opgebouwd :+
     
  9. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe zit het inmiddels met de garrantie, voert microsoft gewoon reparaties uit bij geimporteerde consoles? Mijn linker pookje van mijn controller is gisteren ineens soort van afgebroken, en mijn headset werkt niet. Of in ieder geval de persoon aan de andere kant kan mij niet goed horen op wat geruis na. Ik wil ze graag opsturen maar als ik die stappen doorloop op de site krijg ik op het einde een foutmelding.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor een afgebroken pookje denk ik niet dat ze je helpen. Geloof dat de garantie op accessoires hooguit 3 maanden is. Als het goed is, zou MS jou gewoon weer moeten kunnen helpen vanuit NL
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarnaast valt dat onder "user damage" geloof ik
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat ook ja :)
     
  13. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    P.S pookjes vallen/ breken niet zomaar af , maar wel leuk om even te proberen :)
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Louisiana volgens mij ook, tenminste heb nog niet hogere prijzen betaald dan dat er werd aangegeven. Plus ik kan in Louisiana kiezen voor mn woonplaats, Zwolle :p
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb een hotelletje in Delaware gekozen! :+
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Valt zoiets dan niet op voor Microsoft, dat er gigantisch veel users zich registreren in Amerika en dan nog eens in enkele staten? :D
     
  17. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat zeg jij wel, maar ik hield mijn pookje ingedrukt voor sprinten met titanfall. En ineens hoor ik tik en werkt het pookje niet meer naar behoren. Het lijkt alsof de lijm is losgelaten ofzoiets. Ik heb nog geen tijd gehad om ze te bellen, maar even contact gehad via de chat tijdens mijn werk. Daar zeiden ze dat het waarschijnlijk onder de garantie valt. Maar het blijft natuurlijk even afwachten.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik had ook nooit verwacht dat ik zoveel games digitaal zou kopen. Echter het wisselen van disc is vaak een reden geweest om de game niet op te starten. Nu koop ik alle games waarvan ik zeker weet dat ik ze veel ga spelen gewoon digitaal. Games als Diablo, Battlefield en Fifa heb ik digitaal gekocht en speel ik daardoor ook veruit het meeste. Tomb Raider heb ik bijvoorbeeld op disc en heb ik nog steeds niet uitgespeeld. Daarnaast betaal ik nu vaak maximaal €40,- voor een digitale game en heb ik ze op de dag van de release binnen. Het enige nadeel is dat je ze niet 2e hands door kunt verkopen, maar waarom zou ik Diablo of BF ooit willen verkopen :+?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt gewoon onder garantie idd. Heb laatst mij adapter laten vervangen en de optie om te controller te "replacen" stond er ook gewoon bij met "no charge"

    [​IMG]
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij heeft mijn controller ook wat kuren. Elk uur verliest hij wel eens connectie alsof de batterijen leeg zijn, maar die zijn dan helemaal niet leeg. Ook is de kabel van de play and charge een keer gevallen waardoor het contactje in de kabel niet helemaal meer goed is. Het is de 2e controller met een luide LB klik (die andere is een stuk stiller) ook al weet ik niet of dit aan de slijtage ligt.

    Ik had zo'n bundeltje gekocht bij MS.de en wil ze eigenlijk allebei een keer terug sturen. Ik ben vrijwel zeker dat het aan de controller of play and charge zelf ligt. Wat kan ik het beste doen om ze terug te sturen onder garantie?
     

Deel Deze Pagina