[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Komen ze nu mee;)

De theorie is inderdaad vrij logisch, maar in de praktijk ren ik gewoon in blinde paniek naar de plek waar de minste vuurballen vandaan lijken te komen.:+

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, hoe zijn 'jullie' allemaal zo snel rond level 70 gekomen? 8) Ik ben nu eindelijk level 13 :+

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff open mijn cadeautje nog niet dan! zonde om een legendary te krijgen die je na 5 levels weer weggooit :D

Ik zou de difficulty zo hoog mogelijk zetten. Misschien ga je wel een keer dood, maar je leert het spel een stuk beter kennen+ dat je veel sneller levelt. Ik was level 69 toen ik bij de eindbaas was en level 70 nadat ik hem had verslagen :). Vooral omdat ik zo constant de hoogste diff nam.

Er is trouwens een hele leuke bug met een wapen genaamd Skywarden :+ laat ik die nu net in mijn bezit hebben! }:]

Edit: nvm :'-( werkt niet

Laatst bewerkt: 29 aug 2014
  4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Moeilijkheidsgraad even omhoog gooien ;)

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kreeg Maltheal niet dood op Torment, zelfs niet met met de gift van Winterbase, serieus fuck die wolken :'-( tot 3 keer toe kon ik niet achter hem gaan staan in vuur phase omdat daar precies de wolken waren. Laatste keer net aan overleeft, ren netjes, CDs etc, spawned hij een wolk onder me > dodge en daarna nog een wolk onder me 8)

Toen maar ff op Master gezet en omver geblazen 8) elke keer 15 minuten kietelen en kiten ben je snel zat als net lvl 70 Monk :9

Maar goed, tijd dus om te riftereneren invite maar als je nog een extra man nodig hebt :eek:

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als level 69 Demon Hunter de game uitgespeeld. :'-(
    Nu de Adventure Mode induiken, heb al 1 bounty gedaan. Ben benieuwd naar de Rifts.

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dank, heb 'm nu op expert gezet. Gaat hopelijk wat sneller :+

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Voor de Ring of Royal Grandeur probeer ik alleen Act 1 op zo hoog mogelijke torment te farmen. Als ik de ring eenmaal heb ga ik nooit meer bounties doen behalve op normal voor de keystones (met allemaal sprint skills en items). Rifts blijven gewoon het leukste om te doen en raak ik dan ook niet zo snel op uitgekeken.

Inmiddels speel ik op T4 of 5 (afhankelijk van hoe goed de party is). Mijn American buddies zijn alle 3 al ruim over de 200 met full sets en met hun is T5 een piece of cake. Zelf ben ik nu plvl 127 en het gaat nog steeds hard omhoog. Op de hogere torments is de XP boost echt extreem.

Heb overigens een flink aantal endgame items bewaard voor de liefhebber (allemaal lvl 70 en op de X1 uiteraard). Het zijn voornamelijk wapens met strength voor de crusaders/barbarians. Voeg me maar eens toe als je iets nodig bent.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben vooral op zoek naar 1 handers voor de Barb. Als je nog wat kwijt wil, naast wat je me al gegeven hebt.

Ik ga zo even online, kijken wat ik nog even kan doen. Gisteren wel een lekkere party op expert gehad. Lijkt er op dat de console gamers niet zo retarted zijn als op de PC in een quick match.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Dan is D3 de perfecte game voor jou =(

@Ypuh

De RORG kun je het beste op normal speedfarmen in full party.
    Hogere torment heeft geen meerwaarde.

Laatst bewerkt: 29 aug 2014
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ff met Ypuh gepeeld en voel me al wat minder noob :) nu heb ik een idee hoe ik ongeveer moet spelen, zal wel vaker wat riften.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    2,7 K Armor, 4K strength en 4K vit. Gaat lekker op Level 31. 8)

Word nog wel een stuk hoger richting de 70, maar damn, jaag aardig door de vijanden heen op expert, zelfs in co op.

13. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag ... ik was bezig met de story, nog in Act 1 en ineens hoor ik het blazen van hoorns een paar keer en ineens stonden er een aantal zeer grote monsters, ik was dan nagenoeg ook op slag dood. Is dit iets random?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Ypuh: Ik ben zo meteen nog even online? Even samen levelen op Expert? Maakt mij niet uit of je met je 70 komt, ik red me wel als ik 70 ben. :+:9

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is volgens mij net weg, we waren net nog aan het riften.

Je mag mij ook wel toevoegen als je graag wil levelen, vanavond niet dan.

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks NB! Mooie dagger :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Thanks voor de gifts allemaal , had van de week geen tijd om te spelen maar wel een brievenbus vol gifts :)

En Conscience zn nemesis gekilt dus kon meteen een gift terug sturen

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Mooi :). Had laatst ook een gift voor Daz geloof ik en van MaddMonkey gekregen. Leuk systeem.

Dat is dus een Nemesis; een vijand die iemand uit je friendlist een keer heeft gekilled, sterker wordt en in jouw game verschijnt. Als je die verslaat dropt hij o.a. een gift voor je friend.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahah van je eigen nemesis notabene en ik kreeg zelf er niks van :mad: beetje beloond worden omdat je dood was gegaan :p

Heb inmiddels nog 3 gifts in mijn stash :+ ik voel mij net Sinterklaas zo. Van het weekend gooi ik ze op de post

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Jongens, waar geef ik het beste m'n gold aan uit? :)

Deel Deze Pagina