1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je zou een melding kunnen maken naar het gestolen register "Telefooncheck.nu"
    Waarschijnlijk wordt de iPhone als losse onderdelen verkocht want activeren bij Apple gaan zonder jouw email/wachtwoord nooit lukken.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bedankt. Heb de iphone geregistreerd
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zijn er al winkels die reserveringen voor de Iphone 6 aannemen? 2 jaar geleden heb ik rond deze tijd de iphone 5 gereserveerd en toen was ik nog net optijd om 1 van de eerste batch te kunnen bemachtingen.
     
  4. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    2 dingen:

    Heb nu een iPhone 5s, maar de homeknop werkt niet meer, en de Touch ID scanner ook niet. Is het mogelijk om een hardwarecheck te doen? Als het aan de knop ligt ga ik naar de Apple store voor omruil namelijk.

    En, 19 September wil ik graag de iPhone 6 aanschaffen in Duitsland. (Als dit de releasedate is). Zit te denken om naar Oberhausen te gaan. Iemand die ook gaat of er ervaring mee heeft? Hoelaat moet je daarheen gaan, en hoe verloopt het?
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom Duitsland? Tegenwoordig is het prijsverschil toch niet meer zo groot?
     
  6. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Omdat Duitsland in de eerste batch zal zitten en ik hem perse op de releasedag wil :) Nederland zal later wel volgen.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De nieuwe iPhone moet wel heel iets bijzonders zijn voordat ik mijn huidige 5S ga vervangen.
    Vervangen door de 4,7" versie gaat helemaal niet gebeuren.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het geluid van mijn iPhone 4 heeft het begeven. Opladen gaat alleen als hij verticaal ligt en de luidspreker bij het bellen heeft wat kuurtjes. Tsja, met bijna 3,5 jaar is de fut er ook wel uit :x.

    Laat die 6 maar gauw komen, tenzij een invite voor de OnePlus er eerder is.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mensen! Welke manieren zijn er om een iPad wireless te "streamen" naar een tv? Kom via Google veel Apple TV tegen, maar zat meer te denken aan een app.

    Belanrijk is dat 't geen extra apparaten zijn en dat de kosten minimaal zijn.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ligt er aan wat je wil gaan doen maar met een Chromecast kun je ook een hoop.
    Anders word het inderdaad denk ik een Apple TV.
     
  11. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Je zult sowieso een apparaat bij je TV moeten hebben, Apple TV werkt het soepelst, maar zoals Remcom zegt, ligt eraan wat je er mee wilt!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zijn er geen appjes vergelijkbaar met TeamViewer, maar dan puur beeld van het iPad scherm naar een monitor? Kan daar eventueel een laptop op aansluiten die ik nog heb.

    Alleen maar live beeld van m'n iPad naar een monitor. Kan dat niet simpeler?
     
  13. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  15. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Net bij de Apple Store in Amsterdam geweest. Ze ruilen iPhone 5s toestellen niet meer direct om voor een nieuwe bij schermproblemen. Ik moest 2 uur wachten en toen hadden ze een nieuw scherm in mijn toestel gezet. Wel tevreden :)

    Hoelang hebben jullie in de rij gestaan bij de release van de vorige iPhone bij een Apple Store in Duitsland? Ik wil de 6 halen als deze uitkomt, maar moet ik daar al om 04:00 staan als deze om 10:00 in de verkoop gaat, of loopt het niet zo'n vaart meer?
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je echt zekerheid wilt denk ik dat 04:00 nog redelijk laat is.
     
  17. XboxOneGamer

    XboxOneGamer Guest

    Ja dat lees ik ook op iCulture.. Er stond iemand al om 22:00.. Gekkenwerk
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga er maar vanuit dat je er beter rond middernacht wil staan. Heb een keer met de iPad 3 in Oberhausen in de rij gestaan, rond een uur of 03:00 stond ik er en toen was het al behoorlijk druk. Maar heb het afgelopen keer met de iPhone 5/5s op internet (iPhoneclub o.a) gevolgd en dat was gewoon belachelijk wat een gekkenhuis. Moet je anders voor de grap maar eens terugkijken van toen met de 5/5s.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Of gewoon op tijd bestellen, je wacht al een jaar joh...
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zie dat er opeens meerdere contacten uit mijn iPhone 5 zijn verdwenen net als meerdere notities.

    Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?
     

Deel Deze Pagina