Heb storm revolution al besteld, dus daar vermaak ik me prima mee totdat Shadow of Mordor uit is. MCC haal ik zoiezo tegen die tijd, maar heb nu eigenlijk maar tijd voor 1 game. Als mijn redcoon box weer broken terugkomt, retour ik hem en haal ik wellicht die bundel. Maar sticking to my guns voorlopig
Je gaat naar 3vcard.nl: * selecteer 3v card of 3v voucher afhankelijk van hoe vaak je zoiets wilt gebruiken. Ik heb gekozen voor een €30 voucher. * kies een bedrag en volg de stappen met iDeal. * volg de stappen die je krijgt in de mail. Dus activeren van de code op de website, vervolgens krijg je je visa card nummer en even later ook je beveiligingscode. * ga naar xbox.com en zorg dat linksonder bij land United States staat * Dan manage account, payment and billing, add credit card * Zoek een adres op in bijvoorbeeld de tax free state Alaska en vul de gegevens in * save billing info en dan kan verschijnt als het goed is de kaart als credit card op de xbox one Hoop dat het lukt
Maar hoe geven ze Destiny en Halo erbij dan? Beide zijn nog niet uit....krijg je de codes later toegestuurd ofzo? Niet dat het meer uitmaakt. Mijne is gereserveerd bij de MM met aanbetaling van 25. It's all good, daarnaast heeft broer Destiny al aangeschaft.
Destiny en Halo worden nagestuurd wanneer deze beschikbaar zijn Gewoon fysieke kopieën dus, met Duitse tekst
Weet iemand hoelang het hoort te duren voor een game geinstalleerd is op de one? Ik heb Metro Redux erin gedaan en na een dik half uur staat i op 18%... Kan je de xbox uitzetten, net als opd e xbox 360, en dat hij doorgaat met installeren en pas helemaal uitgaat als het spel geinstalleerd is?
Komt de Xbox One in het wit ook nog als los systeem uit of alleen in de bundel met Sunset Overdrive? Daarbij gelijk ook de vraag; is de Xbox One in het wit dan ook tijdelijk verkrijgbaar?
iemand een idee wanneer de update komt om de xbox one gewoon op nederlands te kunnen zetten, in de SEPT update zie ik nog geen verandering!
Hoelang duurt het wel niet voordat je die activatiecode krijgt. Ik krijg maar geen mail binnen Edit: Code is binnegekomen en heb EA Access aangeschaft, woehoe het is gelukt \o/\o/\o/
Ligt aan je internet verbinding. Als je een live verbinding heb wordt er gelijk een update indien beschikbaar gedownload. Als je je kabel er uit trekt gaat het installeren een stuk sneller
Al is dat niet handig bij Metro. Waren wat problemen vooral voor preview members met het offline installeren van Metro. Kwam door de day one patch. Hoelang het ook duurt zal hem lekker online houden.