Dit, maar wacht er aub mee tot je level 70 bent en daar goede gear begint te krijgen. Word echt rete duur en voor je dat geld weer terug hebt, ben je zelfs op de Torment standen wel een aantal uren aan het spelen.
Beetje zonde imo met zo'n laag level. Je krijgt later allemaal marquise en Imperial gems. Dan begin je vanaf het laagste voor janlul. Equipment is ook nutteloos als je elk level weer betere gear vind. Ik zou sparen. Af en toe een leuk kleurtje kopen ofzo geld heb je heel hard nodig op het laatst. Hoogste klasse gems maken kost je echt iets van 3-4 miljoen als je vanaf Marquise begint. Enchanten is ook duur als je telkens moet rerollen.
Meer zelfs, omdat je ook meerdere nodig hebt, meerdere keren, om één van de hoogste categorie te krijgen. En voor je al je gear daarmee vervangen hebt. Reken voor alles maar enkele tientallen miljoenen, mocht je in alle mogelijke gear sockets hebben. Mij heeft de eerste gem van de hoogste klasse op de PC al dik 6 miljoen gekost.
Beetje offtopic reactie, maar welk icoon/avatar zien jullie van mij op PSN? Die hier bij mijn naam staat, of zo'n standaard plaatje met de kop van Cole? Heb nl de avatar met de companion App aangepast, maar zie nog op sommige plekken dat standaard plaatje ...
Ik zie je in mijn lijst vooralsnog met Cole als avatar, maybe omdat je nu offline bent en bij mij nog niet de nieuwe heeft geladen. Edit: ik zie je nu online, nog steeds Cole.
Kan niet wachten tot ik zelf een One heb, en deze game kan gaan doen. Op de Mac al overgeslagen ivm zwakke grafische kaart. Op de 360 overgeslagen, want next-gen.
Heb precies hetzelfde gedaan en speel de PlayStation 4 versie. Blij dat ik heb gewacht, het ziet er schitterend uit en speelt prima met een controller
Zoveel maakt het toch niet uit qua graphics? Ik moet hem ook maar weer eens opstarten op de PC, had hem uitgespeeld en daarna niks meer mee gedaan
Ik zie je nu online staan en zie de kop van Cole. Iemand die zo wil mee spelen ik ben bij Act 5. Servantes-NL
Vraagje wat betreft rift shards en bounties. Klopt het dat als je soms een boss killt voor een bountie,diezelfde bounty er na 5 minuten weer op de kaart staat soms? Of gaat er wat fout? Bijvoorbeeld net die butcher gekilld,ga terug naar de wereldkaart en zie weer de bounty van kill the butcher staan? En wat is de droprate van die rift shards? Heb al tig bounties gedaan en pas 2 rift keys
M'n demonhunter is inmiddels leveltje 61, denk dat ik vandaag/morgen wel level 70 ben. Moet zeggen dat ik die class toch een stukje toffer vind dat dan Wizard class, wie weet maak ik hierna nog een Witch Doctor.
Demon Hunter is echt vet idd....maar vraag me wel eens af of dat solo op hogere moeilijkheid niet lastig gaat worden....tis echt een lange afstands-karakter, close combat red je het niet lang lijkt mij.
Open je ook de Horadric Caches? Daar zitten sowieso 2 Rift shards in. Die cache krijg je alleen als bij alle bounties een vinkje staat.
Kijk eens op je profiel op je PS4, en dan profielfoto, bij mij staat er (als het goed is nu een Destiny mannetje) je kunt hier kiezen voor Facebook profielfoto, Avatar of Playstation App
Das nou juist het probleem. Ik kan nooit alle 5 de vinkjes van 1 act completen omdat er telkens weer bounties op de kaart staan en opnieuw verschijnen. Snap er niks van.
Mijn profiel foto is mijn eigen pic (via de app), maar daaron bij avatar kan ik deze niet kiezen, alleen maar van die standaard plaatjes, waaronder cole ...