Klopt, maar aangezien ik het op de Wii U speel heb ik niet veel mogelijkheden, behalve de Wii classic controller die niet veel beter is. Hopelijk zijn er wat mogelijkheden met die Gamecube Adapter.
Leuk voor de die-hard fans die adapter, maar ik koop liever 2 pro-controllers extra, aangezien ik die ook voor MK8 ook kan gebruiken
Ik leen er momenteel 1 van een vriend van mij (ze zijn namelijk niet echt goedkoop), maar hij voelt in ieder geval heel lekker! Ik probeer hem nog even bij een paar andere spellen uit, maar het ziet er naar uit dat dit nog wel eens een aankoop kan worden.
Rechts bovenin Die limited edition van Bayonetta is best wel tof, maar eens kijken waar ik Bayonetta kan pre-orderen
http://www.bol.com/nl/p/nintendo-wi...m-bundel-zwart-mario-kart-8/9200000027531584/ Best aardige prijs.
Merk nu toch wel dat het huidige aanbod Nintendo Wii U games wel erg karig is. Hij moet het echt hebben van de games van Nintendo zelf, dat is ook de enige reden dat ik hem hou. Gamen jullie veel op de Wii U? Ik kom niet verder dat wat potjes Mario Kart zo nu en dan. Ben toch ook maar aan het rondkijken om een PS4 aan te schaffen.
Als ik Halo wil spelen slinger ik mijn Xbox 360 aan! Op dit moment heeft de PS4 een toffer game aanbod voor mij, vooral de games die nog moeten uitkomen.
Dit is helaas 't geval sinds de Gamecube, daar had je dit al heel erg. En in mindere mate had je 't al bij de N64.
Mario Kart wordt gespeeld, alhoewel de grote klappers op de PS4 zoals Last of Us Remastered, DIablo 3, Battlefield en Destiny toch wel mijn aandacht opeisen. Dan kun je leuke spellen op je Wii U hebben.. online gebeuren op de PS4 is investeren waard. Wii U loopt daar echt mijlenver achter. Je kunt leuke potjes Mario Kart spelen, maar dat bouwen wat je in een Cod of Destiny doet dat heb je daar niet. Misschien met SMash Bros dat daar iets verandering in komt?