PS4 More Powerful Than Xbox One, But Microsoft Always Improving -- Metro Dev http://www.eurogamer.net/articles/d...its-really-like-to-make-a-multi-platform-game
Kijk naar de game die uitzijn (een willekeurige webshop op Xbone games zoeken; op budgetgaming staan ook games die er aan komen) en beslis dan... Ik hoop me nog effe in te kunnen houden mbt Halo.... Ik kán wel een Xbone erbij nemen, maar voor die paar Xbone games....liever niet. Bovendien wil ik een Xbone Slim.
Heb besloten me toch voorlopig te focussen op de ps4 en wellicht ook te wachten op een eventuele slim. Ik vrees ook nog steeds dat ik mijn receiver moet vervangen, leuke dure grapjes ook altijd.
http://www.amazon.com/gp/bestsellers/videogames?ref_=zg_bs_unv_vg_1_4924901011_2&pldnSite=1#1 Die Amiibo's gaan Nintendo aardig wat opleveren zo te zien.
Heb mijn Onkyo reciever als demo gekocht bij de Mediamarkt. Bovenop de Onkyo zaten een paar kleine krasjes en kreeg daardoor meer dan 50% korting. Reciever is helaas ook aan vervanging toe omdat de HDMI-poorten het 3D signaal tegenhouden. De nieuwe reciever moet ook ARC ondersteunen.
Fuck, nu de officiele release dichterbij komt begint het toch te jeuken om er direct een aan te schaffen Ik wil eigenlijk wachten op een Forza Horizon 2 bundel
DF over plants vs zombies: http://www.eurogamer.net/articles/d...nts-vs-zombies-garden-warfare-on-ps4-face-off Op de PS4 1080p met praktisch locked 60 fps. X1 is 900p met minder stabiele framerate. Op beide consoles natuurlijk verder prima speelbaar, maar wel een significant verschil.
Gewoon kopen, echt een vette console. Ik was sceptisch en heb even moeten wennen aan het nieuwe dashboard etc., maar ik ben echt blij dat ik 'm heb gekocht. Xbox One SmartGlass is ook echt supernice! @Kevf: Ja, ja... de PS4 is gewoon beter.
Yep. Net zoals met Oblivion op PS3 toen. Wel weird dat een game als dit niet gewoon 60fps constant kan draaien op X1, alsof de game zo extreem zwaar is...ach ja.
Alsof dat 5 maanden later het nou zo apart maakt....zowat alle games zijn beter op PS4. Dan is dit toch geen grote verrassing?
Zeg ik ook niet. Maar de PS4 heeft gewoon 5 maanden extra gehad dus het verschil is iets groter dan normaal. Weet zeker als de One versie 5 maanden later was gekomen zeker na de June SDK update dat die wel gewoon locked 60 fps was geweest of 1080p met wat kleine drops. Dan is het verschil een stuk kleiner.
Hoe weet je dat zo zeker? Maar het zou idd een verschil kunnen zijn. Ik ben benieuwd in hoeverre Morpheus straks een verschil gaat maken in de consolevergelijkingen. Er is net weer een 'spel' voor aangekondigd. Al kan ik mij niet voorstellen dat het er ook zo goed uit gaat zien door de lenzen heen: [/URL]
Gewoon omdat iedere game nu extra gebruik maakt van de SDK en 5 maanden extra ontwikkeltijd. Vind alleen de PS4 versie vergelijken met de One versie die 5 maanden eerder is uitgekomen een beetje vreemd. Snap dat DF het "moet" doen maar echt eerlijk is het natuurlijk niet. Zeker om dan te zeggen dat het een groot verschil is. No shit. Zelfde met die Contrast game. Die loopt een stuk beter op de One. Wat logisch is want daar kwam die later op.
Volgens mij is dat de meest buggy game ooit toch? Edit: Oh je bedoeld PvsZ? Tsja het hoeft niet per se. Niemand die klaagt over de Xbox versie dat die er slecht uitziet en slechte frames heeft in de laatste 5 maanden. Over het algemeen is de game uitstekend en loopt die prima. Zijn extra resources en geld die je weer moet besteden voor iets waar niet heel veel vraag naar is. Is ook niet ze hele grote studio.