1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niks mis mee, vette game. Speelt prima en erg toffe sfeer. Mooie deal voor 26 euries! :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben nog miiced over de game. Shooten werkt niet fijn. Ik mis met mijn shotgun gewoon de monster op point blank range ? Voelt gewoon niet goed,
    Ook al paar keer reload checkpoint moeten doen omdat de game niet verder ging (scripted event begint niet). Nu dus weer, maar nu helpt zelfs releaden niet, dus ik zit nu echt vast met de game...

    Bugger!
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je de movement/sensitivity aangepast, want dat heb ik wel gedaan. Die kun je helemaal naar wens aanpassen.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, dat heb ik gedaan, die stond standaard echt veel te laag. Dan nog vind ik het shooten niet echt lekker werken. En de stealth is ook wel heel matig ...
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, vind 't wel vermakelijk en zeker voor dat bedrag! :)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Game is erg tof! Speelt goed weg, is super sfeervol en ziet er top uit. En eindelijk loopt de game stabiel!
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Stabiel? Bij mijn is al enkele malen voorgekomen dat een scripted event niet start. Sterker nog, zit nu vast omdat hij het zelfs na quitten niet meer doet ...
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox? Bij mij ook niks aan de hand en alles smooth!
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, PS4 ... Weird o_O
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zeker ja. Vooral omdat de PS4 zóóó ongelofelijk goed is... toch Kevf? :p
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb ik ook gehad op de 360,
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Binnenkort maar eens de game op gaan starten dus :p maar diablo is zo vet :'-(
     
  13. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Metro last light uitgespeeld. Wat mij betreft een topspel. Ik weet dat ik eigenlijk met metro 2033 had moeten beginnen, maar ik dacht ik heb toch geen tijd voor 2 games.
    Aangezien ik niet kon stoppen met spelen en nu toch uit heb vraag ik me af of ik metro 2033 ook moet halen. Is metro 2033 net zo goed/beter of slechter qua gameplay dan metro last light.
    Iemand beide gespeeld al toevallig?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zou graag verder willen spelen, maar moet ik weer dat hoofdstuk overnieuw doen. Laatste poging, als ik dan weer tegen die bug aanloop dan gaat ie eruit!
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben eindelijk voorbij die plek! De levels met human enemies vind ik toffer, maar dat is ook omdat die monsters, zeker als ze met veel zijn, zo f*cking scary zijn. En vooral ook omdat ik ze zo lastig kill. Hebben ook gewoon 2 shots vd shotgun nodig. En de sound in de game is echt awesome. Zit met 5.1 headset op en schijt soms echt bijna in mijn broek :rolleyes:
    Lichteffecten zijn ook erg mooi. Grafisch vind ik em sowieso mooi voor zo'n oude game!

    Game is wel onduidelijk op punten, waar dient iets voor, wat moet je doen, etc ...
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Haha dat is snel. 15urige game ofzo. Zijn beetje hetzelfde. Maar metro heeft meer verandering gekregen geloof ik
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ziet er erg goed uit ja voor een remake :) Wat een sfeertje zeg brrrrr.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689


    Niet alleen voor een remake. Kan gewoon goed mee, zeker qua lichteffecten enzo. En detail textures, dat zou elke game moeten hebben!
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Deze game staat nog op mijn verlanglijstje.. Echter is die lijst is nog voor de 360.
    Toch spelen op de 360 of wachten tot ik een Xbox One heb en voor de 'next-gen' versie gaan??
     
  20. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Voor de next-gen versie gaan. Je hebt 2 games voor maar 30 euro en de gameplay + graphics zijn veel beter en mooier dan de 360 versie
     
    Hybrid vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina