Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Altijd leuk om even te flanken op operation metro.

Schil1, Ypuh, Ralluff en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Double XP voor iedereen of alleen voor premium?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Alleen voor premium dit keer.

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Balen..

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat is dubbel xp weekend toch fijn voor je SPM. Eindelijk boven de 1000. Kijken hoelang ik dit vol ga houden zonder dubbel xp :+

6. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Snipen is voor mensen die geen vrienden hebben of willen hebben :p ...die class voegt helemaal niets toe aan het teamspel. Ik ben ook bezig met sniperrifles unlocken maar ik schaam me elke keer kapot tegenover de rest van mijn teamgenoten, terwijl zij vechten als dieren lig ik aangenaam ergens onder een struik...ik kan ook meerennen met mijn team maar dan weet ik zeker dat ik om elke hoek word neergepopt...

BTW: Het gebeurd mij nog veel te vaak dat ik het spel opstart en dat ik mijn loadout voor mijn voertuigen kwijt ben...dan ben ik in gevecht met mijn attackboat tegen een andere attackboat en dan kom ik met mijn rookgordijntje...#fail!!!

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja ik probeer dan nog steeds mee te rennen. Zit gewoon in me playstyle. Maar ben gewoon niet goed genoeg om dan echt te helpen met een sniper rifle.
    De loadout even goed zetten in de test range en dan even saven. Geluid een tikje omhoog ofzo dan saved die echt. Heb zelf nooit meer problemen.

---

Daarna nog wel een paar kills. Maar dan wordt de vid een beetje te lang.

Laatst bewerkt: 1 sep 2014
    Robbdie en Raafie vinden dit leuk.
  8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Pfff altijd als ik jou gameplay zie voel ik me echt slecht qua mikken. :+

Hybrid vindt dit leuk.
  9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677

Eens of oneens?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben er wel mee eens. Zit in BF4 iets teveel zooi wat ook niet veel toevoegt. Het is het nadeel van DLC ook. Dat mogen niet meer alleen maps zijn maar moeten ook wapens toevoegen en gadgets. Anders vinden veel mensen het geen geld waard.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ben het er ook wel mee eens, behalve dan misschien het stuk van jets en heli's. Daarbij heb ik het gevoel dat ze er wel uit mogen omdat hij het zelf niet zo leuk vind. Een goede heli piloot met 2 repair gasten achterin is onoverwinnelijk, maar daarvoor moet de piloot wel flink geoefend hebben en moeten 2 spelers zich opofferen. Dan hebben ze in mijn beleving voldoende moeite gedaan om mij een keer te mogen killen (snap ook niet dat ze dat leuk blijven vinden).

Wat betreft de gadgets ben ik het helemaal met Levelcap eens. Ik haat de Airburst en ben dan ook blij dat granaten generfd worden. Dit zal voor mij het spel zoveel leuker maken door niet meer gekilled te worden door een onzichtbare vijand. Ook voegen dingen als mortars, UCAV's, AC130's etc weinig toe, maar ik wordt er dan ook nooit door gekilled. Gewoon niet stilstaan op een buitenlocatie waarvan je weet dat je op radar staat. Ook de commander mode mag van mij gewoon verdwijnen. Als je een goede commander tegen je hebt en zelf geen commander hebt, is het vrijwel onmogelijk om een public game te winnen.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Prima dat 2 man zich dan opofferen, maar het maakt de Heli te OP.
    Die is dan gewoonweg niet neer te halen, en dat lijkt mij ook niet de bedoeling!

Ik neem vaak geen stinger meer mee puur omdat een heli minstens 2/3 hits nodig heeft om neer te gaan....en dat is met maar 1 of zelfs geen engineer aan boord...daar heb je geen tijd voor.:confused:

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Leer met een rpg of smaw knallen dan zijn ze gewoon in een schot neer :+

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is deze game nog de moeite waard om te kopen? Absoluut genoten van BF3, maar is BF4 niet al op zijn verloop? Hij is natuurlijk al een tijdje te spelen, en hoe zit het met de opvolger?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee. Hardline komt pas begin 2015 ergens en ondertussen spelen er genoeg mensen BF4. :)

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Bovendien is Hardline geen opvolger van BF4.

Doe ik ook, en lukt ook wel eens, maar het zou moeten lukken met het wapen wat er eigenlijk voor bestemd is!:+

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op de PS4 zijn er nog altijd veel spelers te vinden en dan zal denk ik ook nog wel zo blijven gezien Hardline pas volgend jaar uitkomt en idd ook niet echt een opvolger van BF4 is dus lang niet iedereen zal dan overstappen

Of je nu nog premium moet kopen is een andere vraag. Op de DLC mappen zijn nog wel veel conquest servers te vinden maar mocht je graag een andere minder populaire mode willen spelen is het aanbod niet echt groot meer voor de oudere DLC's

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou qua nieuwe game wel. Meeste gaan dan overstappen. Hardline is gewoon zoals Bad Company. Een beetje een spin off. Maar is gewoon de volgende BF game. :)

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm nee. Hardline is zoals je zelf al zegt een spin off, dus geen opvolger van BF4. Overstappen zal ook reuze meevallen denk ik, aangezien Hardline helemaal niet zo leuk is (al kan er natuurlijk nog veel gesleuteld worden) en gewoon een andere game is als BF4.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Fucking jet ski's ook zeg :+

Ging goed net. Heerlijke die chaos en coördinatie!

Deel Deze Pagina