Had die bundel in de preorder bij bol.com tot vorige week voor 440. Toen eruit gegooid omdat ik toch weer twijfelde. Maar nu is ie 399 wil ik em weer bestellen Maar nog een huge backlog ps3 games. Hmmmm nog es goed over nadenken. Destiny is wel heel nice though.
Lekker wachten Jacob. Backlog (gedeeltelijk) wegspelen en over een maandje of 2 nog eens naar aanbiedingen kijken. Dat hou ik mezelf tenminste voor de 360 op het moment.
Ach, die backlog loopt niet weg toch? Lekker genieten van je PS4, met af toe afgewisseld met een oude klassieker op de PS3....genieten van both worlds, heerlijk toch??
Bij mij is het probleem altijd meer het aantal aansluitingen op de tv/sound bar. (en ruimte in/op de kast) Op een gegeven moment past het gewoon niet meer
Werk al hard aan de backlog. Heb bijna alle Sony exclusives weg gewerkt. Is toch wel nice om je console bundel met een vette game te kopen. Over 2 maanden is er niet een titel als Destiny. Aargh de twijfel. Heb ik normaal echt nooit. Ok 6 sept hoor ik of ik maybe weer werk heb. Laat ik het daar van afhangen. Geen werk, geen console. Nieuw werk en dan haal ik em 3 dagen later wanneer ie uitkomt
Haha ik heb al een backlog aan ps4 games, en dan heb ik de ps4 nog niet eens staan. Ps+ Ben bang dat mn ps3 backlog dan blijft liggen.
@Grave, ik moet eerlijk toegeven toen ik vorig jaar rond deze tijd een enorme backlog had, ik heb toen de knoop doorgehakt en afscheid genomen van de PS3. Maar inderdaad als je eenmaal de PS4 hebt ga je denk ik niet meer terug behalve volgens mij Kevf en Delphiki die zie ik nog weleens PS3 games spelen Ik blijf de deals nog wel posten, je gaat hoe dan ook over
Ik zet de PS3 ook nog wel eens aan hoor. Deze week zelfs wat vaker, ivm de aankoop van SSX! En de weken voor Diablo voor FFX. Natuurlijk speel je niet tegelijk op de PS3 en PS4, maar het is prima af te wisselen hoor. (al wordt je dan wel steeds herinnerd aan de sloomheid van de PS3....damn wat een verademing is die PS4!!)
Jammer dat de Destiny Bundle pas 9/9 uitkomt . Waarschijnlijk zet ik Destiny meteen op Marktplaats, niet helemaal mijn ding. Als ik een MMO wil spelen ga ik wel WoW'en . Op dit moment zijn er geen andere bundels voor 399 te vinden. Of wel?
Hoeveel? Misschien dat ik hem alvast ook maar meeneem nu de game uit is. Eerste game zakte nooit in prijs + bijna amper te krijgen. Geluk dat ik hem cheap heb kunnen vinden.
Gewoon normale prijs bij GM. Maar had 15,- kortingsbon, 7 diverse games ingeleverd. Kreeg nog 10,- kortingsbon terug. Maar is 45,- als je los wilt kopen dus.