Assassin's Creed IV: Black Flag

Discussie in 'Games' gestart door Tyspolir, 3 mrt 2013.

1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  2. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Als ik bij mijn trophies kijk zie je dat je voor elke chapter een trophy of achievement krijgt..
    nu heb ik 1 tm 8 wel dan 9 niet en dan 10 en 11 wel..

Is dat een bug ofzo? Ik bedoel lijkt me niet dat ik een hele chapter kan overslaan toch?

3. WesleyICT

WesleyICT New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel weer één van de vetste games van het jaar! (zo niet DE vetste game)

4. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Zojuist main story uitgespeeld (voor het eerst) en in het totaal 88% sync. Het grootste gedeelte heb ik dus wel gezien.

Wat een ontzettend heerlijke game was het. Ik heb er meer van genoten dan welke assassin's creed game dan ook.
    Komt misschien ook wel omdat piraten mij erg interesseren.

Al met al heb ik door deze game ontzettend veel zin in Unity gekregen.

Gelukkig heb ik freedom cry nog om uit te spelen.

5. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Assassins Creed IV Black Flag al voor de Xbox 360. Is het het waard om deze game ook aan te schaffen voor de Xbox One? Is het grafische mooier en speelt het soepeler? Ik las ook dat het mogelijk was om de save game van deze game over te zetten van de 360 naar de One. Nu las ik dat maar op 1 website en kan hier verder niets over vinden. Kan dit of moet ik helemaal overnieuw beginnen?

6. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zou het niet doen. Spel is duur voor de One en Unity komt over paar maanden uit.

7. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het ajax mannetje heeft gelijk imo. Als je de game al gespeeld heb is het voor het geld niet waard. Dan kan je inderdaad beter wachten op Unity

8. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Ok top. Dan wacht ik lekker op Unity en ga ik nu nog even verder met Black Flag op de 360 :D

9. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ik zou inderdaad ook wachten.. Ik had hem op de 360 niet gespeeld.. Vandaar dat ik hem voor de One gehaald had..
    Heb er geen spijt van, maar als je het verhaal al kent, dan is het mijn inziens onzin om de game nogmaals te kopen en te spelen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Het overzetten van de savegame heb ik niet eerder gehoord en lijkt me dan ook onzin. Zelf heb ik ooit de Xbox One versie gekocht terwijl ik al een Xbox 360 exemplaar had, maar achteraf bleek er maar weinig toegevoegde waarde. Graphics hebben maar een minimale vooruitgang en de gameplay is identiek. Gezien ook jij de Xbox 360 versie al hebt zou ik het hier lekker bij halen en je geld, zoals hierboven al gezegd, bewaren voor Unity of Rogue.

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb de voorgaande AC games met veel plezier gespeeld, maar heb deze nooit voor de X360 gehaald. Het hele piraten gebeuren trekt mij niet zo en ik ben bang dat er te veel focus ligt op het varen en zeeslagen. En dat vond ik nou net bij die eerdere AC game waar dat ook deels in zat, super saai.
    Ik heb nog echter sinds een weekje een X1 en op BF4 na geen games (meeste boeien me ook niet zo). Is deze dan toch de moeite waard om te halen, of kan ik beter op Unity wachten? Want wat ik van Unity gezien heb vind ik echt super, dus heb erg veel zin in die game!

12. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Ik zou wachten.. Denk dat de verhouding bij Black Flag ongeveer op 60/40 ligt (60% land, 40% zee)..
    Qua verhaal is het zeker de moeite waard om te spelen. Dit zit prima in elkaar. Als zee battles je niet zo interesseren, kan dit een domper op de game experience zijn.
    Mocht je hem ergens voor 20 euro op kunnen pikken (Marktplaats of XBW Bazaar), dan zou ik hem alsnog aan willen raden.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    @CrazY Thanks. Dan laat ik m voor nu nog even liggen. Wil eigenlijk sowieso alleen nog maar digitale games en daar dalen de prijzen helaas niet echt snel van. Maar wie weet als ie ooit eens in de aanbieding komt. Maja, dat zal niet heel snel zijn en als Unity er is, hoef ik deze denk ik sowieso niet meer :+

14. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind die zee gevechten juist erg gaaf en krijg er geen genoeg van :D Hoe meer schepen ik kan laten zinken hoe beter. Als je eenmaal door hebt hoe het werkt en je schip volledig is ge-upgrade is het erg vermakelijk. Verder de game geloof ik bijna uitgespeeld (verhaallijn), daarna nog maar even op zoektocht vaar alle schatten etc. Kijken of de 100% gaat lukken :p

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Legendary schepen al gedaan? Zou eerst die rechtsonder de map doen, dan linksonder en daarna veel succes! :D

16. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Yup ben ik al aan begonnen. Heb er 1 verslagen .... nog 3 te gaan. Zijn idd lastig maar wel een leuke uitdaging en een heerlijk voldaan gevoel als je er 1 hebt verslagen :D Enkel jammer dat je ze niet kan enteren en toevoegen aan je eigen vloot :rolleyes:

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon later, als je schip helemaal ge upgrade is, die grote jongens alleen pakken. Zijn dan niet zo lastig meer en daar een hele vloot van bouwen.
    Reparatie is alleen erg duur. Het mooie is wel dat je dan soms schepen hebt die meer dan 100 lading kunnen hebben, ze beginnen ook vanaf 70-
    geloof ik. En je kunt met die schepen ook kapitalen verdienen als je de loot verkoopt na dat je eigen schip klaar is met verbouwen.
    Het telt ook allemaal lekker mee voor de leaderboards. :9

18. MentalMarco

Leuk Bevonden:
    7
    Kun je die legendary schepen ook enteren dan? Dat ga ik dan eens proberen. Wist ik niet. De eerste heb ik dan helaas naar de haaien geschoten :F:

19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    kan je ook van schip wisselen? ik heb nu groteren schepen in mijn vloot. maar wil die wel varen.
    ik heb dat templar outfit, maar die vind ik best wel lelijk, mis me kap
    geen idee of dit onder spoiler valt, dus heb het er maar ingezet.
    en waar geven/gaven jullie het geld aan uit? had ergens gelezen dat je beter kon wachten met geld uitgeven, maar mijn schip upgraden vind ik wel zo prettig.

Laatst bewerkt: 6 okt 2014
  20. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Nee, het is niet mogelijk om van schip te wisselen. Overigens heb ik mijn geld meteen uitgegeven aan het schip, zou er niet mee wachten.

Deel Deze Pagina