[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat ik vooral voelde is dat het insturen redelijk goed gaat, maar dat als de auto al een kleine klap krijgt (hobbeltje of overstuur) onbestuurbaar wordt.

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Dit gaat niet de goede kant op zo! =( Ik stel bij sim games mijn auto's altijd af op overstuur..

3. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien komt dat omdat de focus lange tijd op de PC versie lag. Van degenen die het nu spelen heeft iedereen ook meer dan jaar geleden al ingekocht in de game, dat lijkt me niet iets wat je snel doet als je geen stuur hebt voor je PC.
    Ik hoop dat ze een goede port maken naar consoles natuurlijk, maar kan me voorstellen dat dit pas nu echt aan de beurt is.
    Zit zelf te overwegen deze game (+een stuur) voor PC te halen, mits de bevindingen (van bv flavour en andere reviewers) positief zijn ;)

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    In het begin van het filmpje lijkt het erop dat je bij op het gras rijden met 2 banden geen grip verliest. En visueel ziet het eruit alsof de body los op get chassis bungelt met de camera achter de auto.

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmmmm, is nog wel wat werk aan zo te zien. Lijkt op besturing van GranTourismo1 met D-pad. :')

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dat waren nog eens tijden. En dan proberen je rijbewijs te halen voordat je de game echt kon spelen. Wat heb ik gevloekt de eerste weken :)

Ron76 vindt dit leuk.
  7. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Good old days :D

8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    De twee lastigste die ik me zo kan herrineren waren met een Corvette op een natte baan waar je in een rondje moest rijden en een Toyota LMP1 op Monaco, die haalde ik uiteindelijk door alles in de 3e versnelling te nemen :)

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat ze de game nu niet afraffelen, want het zou wel hele vette mogelijkheden geven voor de Xbox World Racecompetitie. Forza 5 is wat dat betreft wel erg uitgekleed en de connection (waaraan dat ook mag liggen) is ook niet best. Maar gezellig hebben we het toch wel! ;)

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Physics en graphics zijn nu prima. Pit stops zijn work in progress maar gaan afkomen, net als career mode. Dat is een kwestie van scenario's erin gooien. Multiplayer werkte een jaar geleden al prima op de pc dus dat zal wel goed zijn. Enige puntje waar ik me nu zorgen om maak is de input. De controller werkt nog niet echt fijn op de pc. Erg twitchy en onvoorspelbaar, terwijl dat met het stuur totaal niet zo is. Zou zonde zijn dat , terwijl de physics nu eindelijk een beetje ergens op lijken, de controller input zo slecht is dat het alsnog poep aan voelt. :p

11. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vind de regen/nacht overgangen vrij epic...

Zo een setup is natuurlijk wel vrij insane :p Denk dat mijn i5 4670k en r9 290 wel genoeg zullen zijn voor goede ervaring op 1 scherm :)

EDIT: Tja van een echt absurde setup ga je nog niet meteen goed rijden :)

Laatst bewerkt: 5 sep 2014
  12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mis ik nou handen op t stuur in het onderste filmpje?o_O

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan het stuur en de handen uitzetten. Veel simracers doen dit omdat je anders 2 sturen ziet.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd zo snel mogelijk weg die extra handen. Super irritant. Ik haal zelfs het hele stuur weg. Want ik heb al een stuur voor me.

15. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah oké, speel zelf nooit met stuur, dus ik heb nooit op die opties gelet in racegames :)
    Heb echt zin in deze game, ongeveer 50 tracks én pure simulatie is ongekend op de Xbox.

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Nog 77 dagen te gaan!

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Leuke set-up, waar kan ik die kopen en wat kost ie? :x

18. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Deze man kan best wel racen, gezien de naam (Rene Rast) ook geen verrassing :)

(staan nog aantal andere clips op zijn youtube pagina, maar zijn er niet erg veel ofzo)

19. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nice save op 4:00.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Volgens de dev draaien de Xbox One en PS4 versies op de medium instelling. Ik heb de Game op pc op die instelling gezet en ziet er best prima uit. Screens zijn geen photomode maar gewoon genomen tijdens gameplay trouwens.

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 22 sep 2014

Deel Deze Pagina