Jup. En voor de 360 Resident Evil en de nodige games van Activision. One Child of Light Xbox One Game 33% Lococycle Xbox One Game 40% 360 Resident Evil Revelations Games on Demand 66% Resident Evil 4 Games on Demand 67% Rock of Ages Arcade 50% Persona 4 Arena Games on Demand 67% Bellator: MMA Onslaught Arcade 60% Bellator Muay Thai Style Pack Add-on 60% 360 Activision (ook voor silver) Prototype Games on Demand 75% Prototype 2 Games on Demand 63% The Walking Dead: Survival Instinct Games on Demand 70% Transformers: Fall of Cybertron Games on Demand 80% Transformers: War for Cybertron Games on Demand 75% NASCAR Inside Line Games on Demand 75% Family Guy Back to the Multiverse Games on Demand 83% Tony Hawk: Pro Skater HD Arcade 67% Call of Duty: World at War Games on Demand 25% Call of Duty 2 Games on Demand 50% Call of Duty 3 Games on Demand 50% Call of Duty 4: Modern Warfare Games on Demand 25% Geometry Wars: Retro Evolved 2 Arcade 50% Wipeout 3 Games on Demand 80% Carcassonne Arcade 50% Vigilante 8 Arcade 50%
Super Time Force is oke. Vind de gameplay zelf wel grappig. Speelt fijn maar heb echt een grofhekel aan games met tijdslimieten haha. Dead Rising 1. Brrrr.
Jup. Ik kan dat echt niet. Zelfde met twin stick shooters zoals Spartan Assault. Ik ben gewoon scheef dan.
Klopt, maar gratis of niet... wat een kut besturing. Dat was een van de games die ik als eerste ging spelen op m'n One en ik dacht serieus dat ik een kapotte controller had!
Ah oké. Duidelijk bedankt voor je reactie. Is time forceren iets? Dan moet ik hem na de vakantie maar even downloaden
Al een tijdje geen Gold meer en mis het ook niet erg. Weinig interessante DotW om Gold voor aan te schaffen en de maandelijkse games zijn meestal ook niet echt mijn ding. Voor zover ik me kan herinneren vond ik enkel Fable 3 en ACII echt de moeite waard / goed / leuk. Maar goed dat er ook nog regelmatig acties voor non-gold leden zijn. Kunnen ze dan geen goede indie games vrijgeven, ipv hetzelfde opnieuw beschikbaar te stellen?
Ik kan juist niet zonder Gold. heb het nodig voor het online gamen en nu krijg ik ook nog games erbij en goede deals. Heb laatst 35 euro betaald voor 14 maanden. Geld goed besteed imo.
Idd, Gold kost echt bijna niks, minder dan 3 euro per maand. Dat zijn nog geen twee biertjes, op een hele maand! Als je dat niet kunt missen, doe je echt iets verkeerds met je geld.
Mja, per maand is het niet veel. Maar mijn situatie is laatste tijd niet super en dan is pak en beet 35 euro in 1x uitgeven best veel. Game weinig meer online en binnenkort zit Xbox (tijdelijk denk) zonder internet, dus dan heeft het ook weinig zin. En dan besteed ik het liever aan wat anders. Binnenkort weer wat meer te besteden (al komt dat alsnog door een minder fijne situatie), dus wellicht dat ik dan weer eens Live aanschaf (als m'n Xbox dan ook weer aan het net verbonden is, verhuizing...).
Waar is Super Time Force dan? Kan hem niet vinden in de Store op de Xbox One.. ook niet op de website. Is het US only?