Ze geven (momenteel) geen keys maar je account wordt getagged voor beta wanneer je een invite krijgt.
http://us.battle.net/wow/en/blog/15...ebrate-10-years-of-world-of-warcraft-8-6-2014 Molten Core raid (40 man), Tarren Mill vs South shore deathmatch! Hopelijk laten ze de battle ground staan en blijft het niet een tijdelijk iets.
Blizzard heeft al eerder gezegd dat het een tijdelijk iets is, ik denk niet dat het langdurig leuk zou zijn
Oudje, maar wel grappig... If your left leg was kalimdor, and your right leg Eastern Kingdom, could i visit you at Northrend?
Zo ook weer terug van vakantie. Toch wel redelijk wat gedaan: Priest PVE is nu 549. Niet veel omhoog omdat ik het niet zocht om te raiden. Priest PVP is 528 als healer en 528 als Shadow. DK is 531 PVP Unholy. Hunter is 550 PVP Survival. Shaman gegeared naar 512 PVE enhancement maar zocht ik niet meer. Warlock geleveld van 85 naar 90 en is nu ook 531 PVP destruction. Ook de Green Fire quest gedaan op mijn warlock. Was ilvl 525 toen ik Kanrethad versloeg. Moeilijke baas, op dit ilvl weinig ruimte voor fouten maar wel vet als je hem dan gecomplete hebt. Nu even uitvogelen waar alles zit in het nieuwe forum, ben al tijdje niet meer hier geweest haha
Iemand hier die nog speelt? Zoek een 2 vs 2 partner met mijn warlock. of meer uiteraard. Of gewoon om wat BG's mee te doen. Vrienden van mij zijn gestopt tot WoD.
FAAAAAAAAAAAAAAAAK. Ik ben Brewfest helemaal vergeten. Kut Klote nog aan toe, dat komt krap aan als ik die geit mount nog wil. Die Kodo heb ik vorig jaar gehad. Werkelijk kut klote, weg kansen. Hallow's End gaat mij niet gebeuren dat ik dat vergeet, begin rond 18 oktober weer.
Ik ga WoD ook maar eens spelen, eens kijken of ik het nog leuk vind. Vond het wel opvallend om te zien dat er in mijn oude guild nog steeds mensen zaten, mensen die al sinds 2004 spelen dus eigenlijk.
Pre Launch 6.0 is er nu om te proberen. Hit, crit etc zijn allemaal vervangen. Veel oude shit die we gewend waren te spelen is vervangen. Hit nummers drastisch omlaag, net als de HP nummers van vijandelijke NPC's. Is weer een hoop shit om te leren. Heb nog tot de 23ste speeltijd, dus eerst maar eens zien, anders na de launch maar weer. En veel plezier met de patchnotes: http://eu.battle.net/wow/en/blog/16279304/#mountjournal
Waar ik me vroeger altijd aan stoorde met wow is dat wanneer je een jaartje niet gespeeld had, je uren bezig was met guides lezen per class om hem weer een beetje onder de knie te krijgen. Is het met de nieuwe veranderingen makkelijker om een oude class op te pakken of heb je nog steeds met 20 spells te maken?