[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben ongeveer op hetzelfde punt nu lvl 60 crusader ben benieuwd hoe moeilijk de baas is.

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben nu in Act V, wat een verslavend spel, lees hier van alles over bounties. Wanneer kun je deze doen en hoe?

3. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    wat betekent eigenlijk die experience bonus pool. Je ziet dan zo'n pijltje verschuiven bij je XP balkje, maar begrijp nog niet wat dat is.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je de originele game uitgespeeld hebt geloof ik. Moet je even naar het hoofdmenu gaan en daar i.p.v. campaign moet je adventure mode kiezen. Daarna moet je een Act uitspelen met vijf opdrachten die je krijgt. Wanneer je die voltooid hebt, kun je een Cache halen bij Tyrael, waar je ook een melding van krijgt. Eveneens heb je dan al de nodige Rift Fragments die je per vijf kunt gebruiken voor een rift, een instance met een serie monsters waar je een grotere kans hebt op legs. Soms wel een stuk of 6/7 legs per instance, maar dat is wel heel zeldzaam. Eveneens een eindbaas hier wanneer de balk vol is. Je moet monsters blijven slachten om de balk vol te krijgen. En je ontvangt in de Adventure mode zo nu en dan ook Blood Shards, die kan je inleveren bij Kadala, een vendor naast de rift portal. Met die Shards heb je dan ook kans op een legendary. Beter is die Blood Shards zoveel mogelijk op te sparen, want de gear is best duur en bovendien de kans op een legendary vrij klein bij deze. Is het zo allemaal duidelijk???

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zeker! Bedankt voor de uitgebreide uitleg.

6. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb net Cuisses of Akkhan geloot bij de gambling vendor. Maar ik vraag mijzelf af of ik ook aan andere dingen mijn blood shards uit kan geven? Is het trouwens ook mogelijk dat alle Akkhan set items droppen bij de gambling vendor?

Het levels gaat hard by the way, paragon level 46 alweer!

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wat is je psn? Kunnen wij mss samen de boss killen?

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als ik het spel op t6 zet en dan naar die ene vendor ga. Heb ik dan meer kans op legendary dingen

9. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    HanTheMan83
    Ik speel meestal na 20.00

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Let wel op, er zit momenteel nog een 'bug' in het spel (het is in ieder geval anders dan op de PC). Je kunt maximaal 500 bloodshards bij je dragen, maar stel dat je vlak voor de eindbaas 450 hebt en de eindbaas dropt 100 shards, dan verdwijnen ze alle 100!!!

Op de PC versie zou je dan 500 hebben en dan blijven de overige 50 op de grond liggen. Op de Xbox dus niet! Dus als je niet op let, mis je de bloodshards van de afgelopen 3 rifts ook nog eens

Gewoon altijd als je 300-400 shards hebt even 'gambelen' bij Kadala. Je kunt ze dan het beste uitgeven aan het item wat je nog mist voor een set of om je slechts gearpiece te vervangen.

Je krijgt dan gedurende zoveel miljoen XP een 25% boost. Het gele balkje geeft dus aan wanneer je boost voorbij is. Als je dood gaat verlies je de bonus XP.

Dat is gefixed helaas/gelukkig. No shortcuts ;).

Bij Kadala kun je vrijwel alles looten behalve een aantal exlusieve dingen zoals de RoRG. Wil je geen set items van Kadala maar alleen legendaries, dan moet je gaan gambelen op een lagere difficulty dan Torment.

Maddmonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, weet ik ook weer van die bug.
    Net heerlijk gespeeld met twee Amerikanen.
    Hoe kan ik die gasten terug vinden op de One?
    Op de 360 was dat heel erg gemakkelijk,
    maar ik wil weten hoe ik die lui terug kan vinden.
    Was gezellig en we wilden vaker spelen.
    Alleen kwam er een host migratie en toen zat-
    ik alleen met die idioot die maar bleef plakken-
    in de keep van act III. Ik wil die andere twee-
    terug kunnen vinden zodat ik ze toe kan voegen-
    aan mijn vriendenlijst, iets wat zij ook wel wilden.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan kun je in je friendslist via een dropdown menu 'Recent players' selecteren. Oftewel Home knop > tikje naar links op je friends > en dan bovenaan staat dat dropdown menu.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Moet zeggen dat die adventure modus ook een stuk leuker is dan de gewone story, als je wil levelen dan.

Inmiddels is m'n Witch Doctor al level 64 :D dus vanmiddag moet die wel level 70 zijn.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt!

Het navigeren op de One mag sowieso wel beter. USA vrienden van mij van vandaag klaagden er ook al over.
    En de One mag wel een stuk meer stabieler. Geregeld dat ik af en toe een paar seconden een zwart scherm heb,
    meestal als er nog niet eens een game in zit. Eveneens al een paar keer gehad dat die vastliep tijdens het opstarten,
    vlak na het groene Xbox One scherm. Hoogst irritant en na bijna een jaar mogen onderhand de kinderziektes er wel-
    eens uit zijn. Dat gezeik om eerst te willen leveren en dan pas te repareren wil ik niet horen, dat is Ubisoft mentaliteit en-
    daar heb ik sinds AC III een schijthekel aan gekregen.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Rienbu, als je er niet uitkomt vanavond stuur dan ff een invite! wil best helpen met Malthael!

En Ypuh thanks :p wist niet dat 500 shards de max was. Gelukkig was ik telkens rond de 200-300 shards al aan het gamblen aangezien ik zoveel shit nog nodig heb.
    Had gisteravond nog een keer mijn SoJ gere-rolled en ik heb er nu critical chance op zitten. Prima :) Helaas heeft die ring nu wel cold damage, maar ja jammer dan.

Edit: Ik vroeg mij af of mijn stats nu degelijk genoeg zijn om T3 te doen
    Str: 8761
    Vit: 4893
    Arm: 17,022
    Dmg: 422,743.03
    bonus dmg elites: 25%
    attk speed: 1.81
    CC: 32.00%
    CHD: +216%
    CDR: 45.26%
    en daarnaast heb ik nog 20% bonus damage in Holy, Shield bash, Punish, Blessed shield door Towering shield.

Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Damn gap lees het nu pas.. Heb hem net geslayed alleen wel een diff omlaag gegooid |:-

Hoe start je btw een nieuwe caracter? En kan je dan ook switchen naar je oude caracter? Of is die dan verdwenen

Laatst bewerkt: 3 sep 2014
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in het main menu op driehoekje ;) tuurlijk. Je kan 12 slots vullen met characters.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Daar kun je wel T3 of 4 mee doen. Je damage is een beetje aan de lage kant, maar dan duurt het gewoon iets langer. Je moet vanaf nu proberen om meer CC en CHD te krijgen, ongeveer 45% en 450-500%. Dit zonder dat het ten koste gaat van je CDR of STR, die zijn zo goed. Je kan wel met iets minder armor en vitality toe (ongeveer 400k HP is genoeg). Als laatste moet je dan all resistance richting 900+ zien te krijgen voor de hogere torments (5 en 6).

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand zin om morgen middag even wat rifts te doen? Ik wil graag met m'n witch doctor verder.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou graag willen, maar ben nog geen 70. Doe m'n best om zo snel mogelijk 70 te worden, dan doe ik mee :)

/Edit: Ik heb nu toch vakantie, dus tijd zat :+

Deel Deze Pagina