1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja iets van 15 uur gespeeld denk ik. Ziet metro 2033 er dan net zo goed uit als last light? Wil natuurlijk geen slechtere graphics hebben :p
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Metro 2o33 ziet er erg goed uit!
     
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dan heb ik bijna geen keus dan moet ik 2033 toch ook maar halen.... mmm ik denk er nog over na. Destiny heb ik ook al gepreload!
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wel of niet de Redux bundel halen? Tuurlijk het is voor die prijs een goede deal. Maar weet niet of het echt iets voor mij is... Waar is het beste mee te vergelijken?
     
  5. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem halen als ik jou was. Ik heb eerst last light gespeeld met de bedoeling om metro 2033 niet te spelen. Maar na het spelen van last light toch maar metro 2033 ook gedownload.
    Waar het mee te vergelijken is weet ik niet maar het is een zeer sfeervol spel. En dat allemaal tegen een lage prijs.
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren voor het eerst begonnen met Metro. Nog nooit eerder gespeeld, maar voor 30 Euro toch een kans gegeven. Tot nu toe nog niet laaiend enthousiast, maar ik merk dat ik mijn manier van spelen om moet gooien met deze games. Ik irriteer mij aan het gemis van een map en duidelijke waypoints, maar ik snap ook dat dit tevens de charme zal zijn van het genre. Ik heb gisteren een uur vastgezeten omdat ik schijnbaar ergens een heuveltje op moest klimmen naar een achteraf deur om verder te gaan. Ik heb er een Youtube video bij moeten pakken voordat ik eindelijk doorhad waar het spel wilde dat ik heen zou gaan. Grafisch is het prima in orde en de buitenlocaties zijn prachtig! Als dit al zo indrukwekkend is, hoe zou een Fallout 4 er dan wel niet uit moeten zien?
     
  7. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je kompas toch raadplegen? Als het goed is weet je dan welke kant je uit moet.
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ja, die tip kreeg ik in-game ook, maar ik heb geen idee hoe ik dat ding activeer of kan zien, aangezien het kompas icoon in m'n menu nog rood is als ik hem wil selecteren. :D
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    met de D-pad naar beneden ofzo.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Metro is ook echt niet voor iedereen. Het is best een hardcore shooter vind ik, die zelfs op normal best pittig kan zijn nog. Het is de sfeer die het hem vooral doet, maar het geheel is ook gewoon verdomd nice ook. Heb zelf 2033 op 360 uitgespeeld een flinke tijd terug met broer en Last Light op de helft gekomen. Zodirect op X1 gewoon overnieuw met alles, supernice.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad behoorlijk hardcore. Gistern libray sectie gedaan. F###ing scary daar. en dan bijna zonder ammo, bijna geen filters meer. Lang geleden dat ik zo heb zitten zweten tijdens het spelen van een game. En ik blijf me er grafisch over verbazen, Ziet er gewoon heel goed uit. En het geluid is ook echt top! Zeker als je net als ik met headset speelt.

    kun je die demons eigenlijk killen? Heb er gisteren 3 wapens op leeg geschoten zonder succes....

    EDIT

    Uitgespeeld! Pfew, een van de meest spannende games in een lange tijd. Erg goed gedaan.

    Wel vind ik het wapens managen slecht uitgewerkt. Je ziet slechts een vaag plaatje, zonder dat je weet wat voor weapon het is. Op het einde zag ik bij de vendor allemaal wapens die ik nog nooit gezien had. Verder upgrade je je wapens en als je wisselt en later dat wapen weer neemt ben je je upgrades kwijt. Ook een kee gehad dat de game automatisch je een ander wapen geeft zonder de keus voor welk wapen je het wil wisselen.

    Zo, op naar last light!
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
  12. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Kán je doen met de oude back Burton. Snap je dan wat ik bedoel? De knop links van Xbox logo die twee vierkantjes. Tenminste dat dacht ik..
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2014
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Prachtig spel met een hele mooie sfeer!
    Maarre.. Waarom moet ik sommige soldaten 2 a 3x van dichtbij neerschieten met een shotgun voordat ze pas dood zijn?
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat had ik nu heel erg met die beesten. Humans is gewoon headshotten :)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja die mutants kunnen echt vervelend zijn. Meerdere keren toen dood gegaan omdat ze veel kogels konden hebben, maar volgens mij speelde ik toen ook op hard en dat ga ik dus straks echt niet. Op normal is het gewoon leuker vind ik. In Last Light hele vervelende stukken gehad met irritante beesten en toen kwam ik ergens en kwam ik erachter dat mijn gasmasker op was...geen enkele andere in zicht. Ik wist dat de checkpoint of het eind van de chapter super dichtbij was...maar nope, moest het opnieuw doen allemaal. Lekker de boel op normal straks. Ik ben zelf heel benieuwd hoe LL eruitziet, want die was al verdomd mooi op 360 zeg en een best groot verschil met 2033.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net begonnen met LL en die ziet er zo op het eerste gezicht net zo uit als 2033 redux. Ze hebben de verbeteringen goed doorgevoerd in 2033. En leuk om het verhaal gelijk verder te spelen ...
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ga Metro Redux denk ik meteen op Ranger Mode spelen. The Last Of Us ga ik ook over een tijdje op Grounded Mode spelen.

    Weet niet wat is bij mij, maar tegenwoordig wil ik mijn games op de allerhoogste moeilijkheidsgraad spelen. Je hebt dan echt het gevoel dat je moet overleven met weinig ammo en meer gebruik moet maken van stealth.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    LL is ook weer prachtig hoor. Adembenemende weerseffecten, lichteffecten, heel sfeervol weer. Iets minder scary, maar dat komt denk ik ook omdat je het nu wel een beetje kent door 2033
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Last Light uitgespeeld! G'DAMN! Wat een finale <3 _O__O__O_
    What a ride! Wat een geweldig einde! En het verhaal over de twee delen, echt prachtig.

    En die delen met die nosalines en watchmen monsters zijn echt zo scary. Mede door dat het er altijd veel zijn, en snel en voor some f*ing reason mis ik ze echt soms meermalen van point blank. En dan die geluiden. En de surface missions, opgejaagd door demons, en altijd die filters die op raken, stressen :)

    Petje af voor deze games!

    Nu kan ik nog allerlei losse missions spelen. Eens kijken of dat nog leuk is, of dat ik er wel klaar mee ben.
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat ik zo op deze laatste pagina lees, klinkt best goed (vooral @Gakkie). Maybe die versie waar beide games in zitten toch maar eens kopen!
    Begrijp wel dat er veel monsters/mutants in zitten. Dat vind ik normaal gesproken niet zo erg, maar tot op een bepaald niveau. Gears of War vond ik bijvoorbeeld geweldig en stoorde me daar totaal niet aan de Locust. Is Metro vergelijkbaar? Of maybe zelfs nog iets minder extreem?
     

Deel Deze Pagina