In hardcore mode mag je niet doodgaan, nou'ja mag wel maar dan ben je dus echt dood en kun je opnieuw beginnen
Er zijn volgens mij wat achievements bugged bij mij. Volgens de lijst heb ik 100% van de elites/rares etc. gekilled maar de achievement blijft locked. Volgens de lijst in de achievements app heb ik ook pas 3 treasure goblins gekilled. /Edit: Ik ben blijkbaar niet de enige: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13922512656 /Edit: Ik heb een Plan: Captain Crimson's Finery over, iemand interesse? (Xbox One)
wat is de beste class voor hardcore (solo). Ik denk zelf dat het de crusader is vanwege strength en healing. Wil misschien binnenkort beginnen (op normal), maar wil wel met een class waarmee ik het makkelijkst level 70 mee kan worden.
Normal moet met elke character lukken. Ik speel hardcore met de WD op hard. Ook een meer dan prima class door die pets. Zelf een beetje zuur over de vijanden gooien en de rest doen de trol en honden wel
@Ypuh Ik heb net Shackles of the Invoker gevonden. Volgens mij is dat wel een goede set toch (Thorns of the Invoker)
Je hebt het niet tegen mij, maar nee die set is niet zo geweldig. Tenzij je een fun thornsbuild wilt hebben.
Gehele playthrough. En je kunt geen difficulty veranderen nadat je gestart bent. Ook deel je NIET je stash en gold met je non hardcore characters!
Het hoeft natuurlijk niet altijd het beste van het beste te zijn om er plezier uit te halen. Zoek maar eens op een Thorns build en wat je er nog meer voor nodig hebt. Volgens mij kan je er wel wat leuks mee maken waarbij jouw main damage dealer die thorns zijn Ik speel nu overigens met de female monk. Het lijkt eerder Olga de Russische hoer ipv een coole monk met die stem..
Net een rift op T2 gedaan, 4 leg weapons gedropt, waaronder de Pig Sticker met Squeal! Wat doet dit? behalve een varken geluid maken. Voor de rest 3 wapens die niet beter zijn dan die ik nu al een week heb . Die Pig sticker ga ik wel proberen te rollen naar fire damage, aangezien ik dat gebruik. Als nou ff die Akkhaan set dropt
Op een wapen moet je ALTIJD een socket hebben om daar een groene gem in te kunnen doen. Die 130% CHD van de tier 19 gem is overpowered en bijna 'verplicht'. Daarnaast moet er eigenlijk altijd een mainstat op zitten (STR/INT/DEX) anders zijn ze alsnog waardeloos. Als 3e primary stat zou CDR of VIT wel goed.
haha lekker giorgio! Soms zijn wapens inderdaad waardeloos gedropt Ik vind ook alleen nog maar legendaries die direct gesalvaged worden.
Ja mn pig sticker heeft een socket. Mn wapen nu helaas niet. Maar toch veeeel beter dan de rest die ik vind. 1300-1600fire dmg, 1119strenght, 34 crit chance, gooit een bijl nog van 282% fysieke damage ofzo en kans om 23% area damage te doen. Enige wat mist is een socket Ben trouwens al langer dan een uur bezig met een rift op T2.. en ineens zijn er 10 treasure seekers bij elkaar
Act V is ook klaar nu /Edit: Haha WTF? Ik zit Netflix te kijken, en opeens uit het niks krijg ik het Achievement 'The Elitist'
Heb je nu alle chievo's? Valt reuze mee. Gewoon op normale of hard spelen. Je doet wat minder gek met een HC poppetje. That's it.
Begin van act 4 en ik dacht level 41. Vanaf het begin op hard gezet en nog geen moment in de stress gezeten. Het scheelde wel dat ik al de game had uitgespeeld, waardoor ik het spel en de mechanics begreep. Ik speel met de witch doctor en laat mijn trol en honden gewoon al het werk doen zelf sta ik er laf achter haha