Is het een idee om parallel aan het originele GT3 topic een klaaglijn voor dit kampioenschap te openen?
ik begrijp dat er een aantal toppers serieus meerijden voor winst, stats en glory & fame.
Ik speel dit puur voor de fun en om zelf steeds en beetje beter te leren racen op de spelcomputer.
om deze exacte reden zal ik deze hele competitie geen enkel bezwaar aantekenen tegen een andere rijder. Al zou ik vanaf nu élke race door één persoon aan stront gereden worden, dan nóg ga ik niet in protest.
Daarnaast zal ik de seconde dat ik hier geen plezier meer aan beleef, of dat dingen we gaan irriteren, of we krijgen flame-wars ben ik pleite
mijn vrije (game)tijd is schaars en wil dan ook alleen maar plezier hebben (portie gezonde spanning en zweethandjes en nabespreken hoort daar natuurlijk bij).
Nogmaals, ik begrijp sommige rijders, en de aftermath is soms ook begrijpelijk, maar misschien dat we dat dus in een FIA DUNLOP GT3 klachten topic kunnen behandelen. zo blijft dit topic 'schoon' van gemekker en welles en niettes spelletjes (overigens zeg ik niet dat dit nu al zo is, maar uit vorige cups kan ik me de discussies nog wel herinneren)
Mocht ik komende races zelf iemand aan stront rijden, zal ik daar netjes sorry voor zeggen, en laat het aan de betreffende racer over wat hij ermee wil doen, ik zal tegen geen enkele beslissing in bezwaar gaan of een tegen actie starten.
dit is wat ik zelf kwijt wilde over alles tussen de races in
Klik om te vergroten...