Ligt eraan met welk spel. BF4 heeft gewoon dedicated servers bijvoorbeeld en kan je gewoon kiezen dat je op EU servers wil spelen.
Toeval denk ik haha. Maar ik denk dat de game gewoon altijd de laagste ping probeert te pakken. Bijvoorbeeld bij Titanfall kiest die zelf een van de dedicated servers van MS en ik zit op US locale en heb Titanfall van de US store maar standaard pakt die de servers uit Amsterdam. Waar een data center van MS staat. 9 ping ftw.
PC en Xbox is van dezelfde 'maker' dus dat zie ik niet echt als een multiplat titel. Ik bedoel te zeggen dat je dan Little Big Planet (PS4, PS en de Mario games (3DS, WiiU) ook wel als multiplat kunt omschrijven.
Ik gebruik de Intesitty pro (een drama om aan de praat te krijgen) , dus helaas niet zo flexibel als remoteplay. Maar wel een tussenoplossing. Maar zeer weinig lag. Het is jammer dat Spawn HD ooit overgenomen is door gamestop. Ik zou graag een next gen remote play oplossing hebben. Naast de PS Vita oplossing
Bij Diablo 3 kan je een 'region override' selecteren. Mijn Xbox staat op US en de geforceerde regio is voor mij 'Europe'. Dan kun je kiezen of je met spelers wereldwijd wilt spelen of dat je alleen mensen uit je preferred region wil.
Japan's Xbox One Launch Looks Sad As You'd Expect http://kotaku.com/japans-xbox-one-launch-as-sad-as-youd-expect-1630411606
Waarom is daar zoveel focus op steeds? Iedereen weet toch dat de Xbox het nooit goed doet in Japan? Zelfs de PS4 heeft moeite daar.
Waarom is het triest. Hier waren toch ook geen rijen om 0:00 vannacht? Weet niet wat er zo nieuws aan is. Want ik had niet anders verwacht.
Above is a line this morning of eleven people waiting to eat stewed cow tongue at a restaurant called Tankiyo Hahaha
Alsof de 360 daar een success was, online verkopen weten we ook nog niet. Tegenwoordig verkoopt de ps4 ook niet zo bijster goed daar en is dat dan ook gelijk triest? 3DS XL – 30,111 (28,78 PlayStation Vita – 19,578 (15,309) Wii U – 8,584 (8,985) PlayStation 3 – 7,895 (2,376) 3DS – 7,404 (6,914) PlayStation 4 – 6,502 (5,92 PlayStation Vita TV – 1,156 (1,11 PSP – 187 (324) Xbox 360 – 86 (177) Weekly charts
Ja, maar sowieso; zelfs in Nederland is de promotie/marketing belachelijk slecht. Je moet het echt weten dat vandaag de launch is.
Japanners bestellen zulke dingen niet zo snel online. Dus zal daar niks van verwachten. Gaan liever naar de winkel.