Hahaha precies! In HC mode kan je beter niet roekeloos zijn. Ga eerst mijn Crusader naar lvl 70 loodsen en dan een HC run doen. Awesome game
Nee, nog lang niet. Ben pas op de helft. Wat zijn trouwens die gele 'potions' die je nodig hebt bij de JC om 10-12 te leren?
Volgens mij death breath ofzo. Iets dat je pas na level 61 kan krijgen door te salvagen. Iig kon ik na act IV die laatste levels doen.
Very nice, heb m'n ZUNIMASSA'S STRING OF SKULLS, nu nog 2 of 3 van de set en die fetish build gaat een stuk aantrekkelijker worden Een MASK OF JERAM zou ook zwaar relaxt zijn.
Door al die positiviteit hier, heb ik hem ook maar gekocht. Net begonnen met een Monk, lijkt mij wel een toffe class. De stemmen zijn wel een partij beroerd zeg haha
Je zult er vast geen spijt van krijgen. Ik ben inmiddels ook op HC begonnen en mijn Monk is nu level 19. Op hard is het inderdaad nog goed te doen. De Monk class is ook mijn main op de PC en ik ben eigenlijk weer verbaasd hoe goed de besturing op de consoles werkt! Met Cyclone Strike en Lashing Tail Kick kan ik weer als vanouds los gaan . Het blijft toch mijn favoriete class (niet de beste maar de leukste).
Iemand nog softcore pieces van Akhan over (crusader set) Heb zelf een jekanabord (meer richocet van blessed shield) en dat schild met 47% minder cooldown op heavens fury. Zoek ook goede Flaill of the fell
Ok, nice. De moveset vind ik ook vrij awesome tot nu toe ja. Zat daarna ook nog even te kijken naar de crusader, alleen dat vond ik te sloom. Naar de demon Hunter ook nog even gekeken, en die lijkt me ook wel vet, alleen een keer geen ranged is ook wel cool.
De vocals + verhaal is een van de meest slechte die ik ooit heb meegemaakt.. Gameplay daarentegen een van de beste. Ben nu met een Crusader aan het choppen maar Damn wat is die langzaam zeg. Demon Hunter vliegt door het scherm. Maar Crusader is wel veel meer badass.. Ik zou War van Darksiders ook wel een prima caracter vinden in deze game. War was ook badass
Heel die stem en vooral die intonaties ook van Deckard Cain, Jezus wat slecht zeg. Die powers van een Crusader zagen er zeker badass uit ja. Twijfelde daarom ook, maar veel te sloom ja. Ga eerst maar met mijn Monk aan de gang nu. War is ook zeker badass ja. Hoe is een wizard eigenlijk? Van wat ik hier gelezen heb, spelen er niet veel mensen daarmee.
Wacht maar tot je die corny witch Adria tegenkomt. Die voice-over is zo bedroevend slecht, echt tenenkrommend
Ik speel inmiddels op expert in HC en ben level 38. Het gaat niet snel maar wel best lekker. Nu is het toch wel fijn dat je gear kan craften op lagere levels, nooit eerder gedaan . Is er hier al iemand level 70 op HC?
Ook nog ff weer met de Crusader aan de slag geweest, aantal Rifts gedaan op Expert en Torment. Bedroevende drops, schiet niet op zo ... Overigens had ik 7 gifts in mijn mailbox. Toen ik die open maakte om in mijn inventory te stoppen crashde de game met zo'n e-error. Game weer opgestart en je raadt het al, geen mailtjes meer, maar ook geen legendaries in de inventory
waaro doe je dan rifts op experrt? Arkhan (de crusaders set to have) en de betere flails droppen alleen op torment en hoger.Wat is je damage atm ? want met rond de 400 k en beetje damage moet Torment in je eentje al goed te rifteb zijn. Zelf vond me party gisteren op T3 allemaal L (maar niks goed) en ik vond helemaal noppes. Ging echter bloodsharden en bam Armor van Arkhan met 3 sockets. eergister goede arkhan shoulderd gevonden dus al weer twee items van de 6 Zoekt iemand nog diablo vriensen (ivm riften, overbodige gear , giften, nemesisen etc?)
Ik zat gisteren in een rift solo te spelen en komt ineens de nemisis van maddmonkey er aan. Had hem bijna maar hij had me eerder Als er mensen willen gamen vanmiddag voeg me ff toe HanTheMan83
Sure, indien je een x1 hebt mag je me wel toevoegen, TheNightbringer is m'n tag. Ik wil graag m'n witch doctor levelen.