Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als je xbox music snapped dan blijft de muziek volgens mij wel doorgaan alleen dan vult de snap wel een klein deel van je scherm

ik heb mn decoder op mn xbox aangesloten. werkt wat mij betreft perfect. kan makkelijk schakelen tussen je xbox en tv en je tv ook met voice commands bedienen

US marketplace heb je ook apps die niet op de NL marketplace te downloaden zijn. Veel van die apps heb je weinig aan omdat ze echt regio specifiek zijn, maar er zitten wel een paar tussen waar je wat aan hebt

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ook games kopen via de amerikaanse xbox.com als je xbox op NL staat.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso is de release ook fijner. Zoals laatst met Metro. Dinsdag release in US en Donderdag in EU. Dus je hebt de game goedkoper en je kan nog eerder spelen ook.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nogal. Maar mocht ik morgen een Golden Ticket vinden, dan hoor je mij daar niet over :+! En ik heb 30 dagen om m (met winst) te verkopen op MP en anders gaat ie gewoon kosteloos retour ;)

5. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Kunnen wij hier nu al EA Access krijgen via paypal? Of zal dat nog een paar dagen duren?

6. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dit is eigenlijk wel schandalig voor een next-gen console dat ie dat niet kan, de 360 kon dat al jaren. Maar het is aangekondigd als update aan het eind van het jaar, en volgens mij is dit vooral gedaan om mensen te verleiden om xbox music te gaan gebruiken. Volgens deze site kan het nu al mits je de laatste update op je xbox hebt en vanaf een usb stick/harde schijf een mp3'tje wil afspelen. Site: http://www.theverge.com/2014/8/29/6081981/xbox-one-media-player-september-update

7. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik snap niet veel van die PCM en DTS. ik heb mijn TV aangesloten aan een Soundbar met een Digital Optical Cable. welke instellingen moet ik gebruiken op de One om het mooiste geluid te krijgen?

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is dat ook zonder een voicecommand te snappen?

9. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Om het mooiste geluid te krijgen dus PCM, dat is uncompressed en dus lossless. Maar de vraag is of jouw apparatuur dat verder kan verwerken. Dat is dus gewoon kijken of je uberhaupt geluid hebt als ie op PCM staat.

StrikwerdaAjax vindt dit leuk.
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Ik weet dat mijn Sony surround set True HD en DTS HD aan kan, dus al zegt het display dan dat het PCM 5.1 is, dan is de kans dus groot dat hij DTS HD of True HD wel pakt. Maar de vraag is,...is elke game in DTS HD en True HD? Ik ga van het weekend wel effe experimenteren ermee. Heb hem nu nog op DTS staan.

11. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Hij stond ingesteld op Stereo uncompressed. als ik dan Bitstream out kies. kan ik bij Bitstream tussen format DTS Digital Surround en Dolby Digital kiezen.

12. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Nee, is een oud beestje. =(

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    2x achter elkaar je xbox guide button

14. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Optische kabel ondersteund geen lossless geluid, daarvoor is de kabel "te dun" en kan er niet genoeg informatie door verzonden worden (vandaar dat je de optie stereo uncompressed krijgt). In jouw geval zou ik de soundbar aansluiten via HDMI als dat kan, anders gewoon DTS Bitstream instellen.

Enige nadeel is inderdaad dat je op de versterker niet te zien krijgt dat je naar een True HD of DTS HD track luistert. Qua games geen idee welke deze tracks ondersteunen, maar als ze op de disc staan kiest je Xbox automatisch de beste track en stuurt deze door. Er is dus geen enkele reden om te kiezen voor Bitstream als je de Xbox via HDMI hebt aangesloten.

15. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf een receiver/versterker met 4 HDMI ingangen en 1 HDMI out. De HDMI out gaat gewoon naar de tv. De xbox one komt op de versterker in een HDMI in. Het geluid laat ie dan gewoon via de speakers gaan en het videosignaal stuurt ie onveranderd door naar de tv. Ik weet zeker dat mijn versterker TrueHD en DTS-HD aankan omdat dat dus soms in het schermpje komt te staan bij een film. Ik kan mij herinneren dat er achter op de hoesjes van xbox 360 spellen ook stond welk audiosignaal dit spel ondersteunde, je zou even kunnen kijken of je bijvoorbeeld en dts of dolby logo'tje ziet staan bij een game die je in de store bekijkt op je xbox.

16. King_Wouter

King_Wouter Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die me kan helpen hoe ik mn 3V voucher toe kan voegen, hij pakt hem niet..
    Krijg te zien "This payment method is not valid'' of iets in die richting;p

17. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Had ik ook. Stond er te weinig op. Had er 1 van 20 gekocht, bleek er opeens maar 19 euro op te staan....

18. King_Wouter

King_Wouter Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb er 1 van 30 gehaald kan zelfs geen maand EA Access nemen..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De regel die je moet aanhouden voor wat betreft je audio:

Via Optical aangesloten: Bitstream Out onder de Optical settings en dan DTS of Dolby (net wat je systeem accepteert)
    Via HDMI aangesloten op receiver: 5.1 of 7.1 Uncompressed kiezen onder de HDMI knop. 5.1 of 7.1 ligt uiteraard aan je setup.

Je receiver zal overigens via HDMI niet aangeven welk formaat hij doorkrijgt van de Xbox One, dat is nog een groot gemis. Maar voor de beste kwaliteit via HDMI naar receiver, gewoon op 5.1 of 7.1 Uncompressed zetten. Wanneer je de Xbox One via optical aansluit op een home cinema set of headset, dan moet hij op Bitstream.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Thanks, ik zal dat eens gaan uit proberen.

Heeft overigens iemand hier nog een antwoord op;

Wat zijn allemaal de voordelen om je locatie naar een ander land te zetten, zijn dat alleen de goedkopere games of zijn er in USA meer offers/acties en eerdere releases van games?

Deel Deze Pagina