Hopelijk blijft het deze keer, dat je met Paypal kan betalen. Ze weten niet hoeveel geld ze van me mislopen als ze dat blokkeren!
Ik heb het idee dat ze het misschien wel bewust doen. Ik bedoel de X1 is officieel vandaag uitgekomen, hoeveel lopen ze mis aan inkomsten in vergelijking met Access als mensen gewoon full price betalen voor Battlefield en NFS.
Neuh, maar ik vind het wel fijn dat ik bepaalde games gewoon in bezit heb. Met EA Access ga ik meer op uitprobeer tour zoals met BF4!
Hahaha. Ah dan nog, voor Battlefield en eventuele aankopen zoals Fifa en Dragon Age is die korting wel oke.
Vanaf nu gewoon geen EA games meer kopen Dat gezegd te hebben: Wie kan er even een lijstje maken met alle huidige en toekomstige EA Xbox One games?!
Nee, zeker niet. Ik heb PvZ ook gekocht (op disc dan) en die zit ook al in de Vault. Ach, heb ik voor 4 euro BF4 een maandje!
Volgens mij valt die onder de games waar je 10% korting op krijgt. Het is zover ik weet geen vault game. (Dragon Age is dat bv toch ook niet )
Nee, PvZ is geen Vault game. Toenstraks NFS Rivals vanuit de Vault gedownload en daar stond PvZ niet bij.
Tnx man, heb het net gedaan en ik ga het toch een gokje geven!! Ik bedoel nog geen 25 bucks per jaar is toch geen miskoop. Ga maar eens uit eten, ben je veel meer kwijt ^^