Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag dat staan, controller updaten. Wat houdt dit precies in eigenlijk?

Een goede vriend van mij is trouwens wel een bangerik zeg. Hij zegt dat ik een groots risico neem als ik vanaf nu aan dat game sharen ga doen. Hij denkt dat MS op dit moment echt wel bezig is met een manier vinden om dit tegen te gaan, aangezien dit niet de bedoeling is. Het is alleen de bedoeling voor mensen die in 1 huis wonen. Hij is hier zelfs heilig van overtuigd dat hier een block op gaat komen.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoals het er staat... de controller updaten. :p Firmware. ;)

3. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wat houdt die pre-order edition precies in? Die xbox zonder kinect, met fifa 15 en forza 5 ligt gewoon overal in de winkel voor 400.

4. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Dan krijg je Dance Central er ook nog bij.

5. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Huh is dat zo :p Cool, ik dacht dat die zowat nergens meer te krijgen was aangezien 'ie op elke webshop uitverkocht staat.

6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    De UI mag wel eens wat sneller worden zeg..

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De eerste update duurt bij mij echt vet lang.. zit al 10min voor 3mb te dlen, kan ik de stekker eruit trekken en opnieuw proberen? Edit: Internet kabel eruit gehaald, gaat nu iets sneller, maar niet geweldig.

Controller is wel ok, maar kan hem dus niet clawen, hinderlijk. Misschien ff wennen

Er staat dat het moet omdat de adapter anders niet aan is, dus denk dat je het even opnieuw moet doen

Laatst bewerkt: 6 sep 2014
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn DL gaat ook langzamer dan op de PS4.update van 2 GB deed ik 3 kwartier over ofzo :confused:

En ik ben het wel eens dat de UI sneller mag. Alles verstopt achter apps is heel irritant. Je merkt dat de console gemaakt is voor kinect.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het verschilt heel veel steeds. Weet niet wat het is. Preload Destiny had ik zo gedaan maar Forza duurde best lang in het begin en toen schoot die omhoog weer.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is gewoon druk door de release vandaag.

11. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag de xbox one gehaald. Echter werken de voicecommands met de kinect voor NL nog niet. Daarom heb ik gelezen dat je je xbox het best naar regio Ierland kon zetten zodat je in het Engels de kinect kunt bedienen + in de Ierse store kan betalen met Euro's. Echter de volgende vraag:
    Als ik nu een spel download in de Ierse store (bv. Outlast). Kan ik dit spel dan nog spelen wanneer ik mijn regio weer naar Nederland zet? En hoe zit dit met DLC die ik in de Ierse store aan wil schaffen?

Graag hoor ik van jullie.

Thnx NE0

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind hem juist verdomd snel man. Echt lekker vlot allemaal.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij bent ook de 360 gewend. :p

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ja destiny beta op de ps4 schoot ook niet op. Zal dat het wel zijn. Is er geen manier om het internet te resetten zoals op de ps4? Stroom eraf hielp daar vaak wel als de download niet vooruit te branden was
    Dat zal het wel zijn ja.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een trucje is om download speed te resetten is. Ga naar preferences en dan naar allow to play streaming. Even uit en dan weer aanzetten. Was een tip tijdens de preview update toen mensen problemen hadden en dat werkt soms bij mij als ik niet echt blij ben met mijn speed. Is nu wel makkelijk te zien btw die speed als je naar network gaat, bandwith usage en dan zie je current usage staan.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zie nederland gewoon niet staan om te kiezen als locatie?

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heerlijk om dat verschil dan te zien zeg. Hoe snel een game afsluit, of hoe je gemakkelijk van bijv Netflix terug naar een game kan gaan, sweet gewoon. En dit was dan de eerste dag van de Xbox One om het maar zo te zeggen....en ik heb eigenlijk nog maar weinig echt goed gespeeld, maar over de console zelf ben ik behoorlijk te spreken.

Een dingetje nog....hij staat nu uit, wel op de instant on feature...maar ik blijf lichte krasgeluidjes horen....dezelfde geluidjes die ik hoor wanneer ik in het dashboard zit.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon de fan.
    Ik zet persoonlijk de console altijd helemaal uit. Maakt mij niet zoveel uit dat ik even extra moet wachten als ik hem aanzet. Die 30 seconden kan ik wel missen. ;)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm ok, maar voor dat game sharen moeten de consoles wel op instant on staan toch? Dus stel ik share met broer en ik doe mijne per ongeluk op volledig uit, dan kan hij niet mijn games spelen de volgende dag, of heb ik dat verkeerd? De feature hoef ik nu ook nog niet persé te gebruiken, maar straks met andere games zoals Dragon Age bijvoorbeeld dat ik gewoon de boel kan uitzetten en de volgende dag precies beginnen waar ik was gestopt zonder laadschermen etc....lijkt me heel erg vet. :D Goed om te weten dat het de fan is. Wel gek dat je verschillende dingen hoort. Een paar vrienden van me horen niets, maar anderen horen dat soort krasgeluidje wel weer. Ach ja...het zit wel goed, maar ik blijf wel op letten.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op een halve meter hoor ik niks maar als ik echt ga luisteren dichtbij ga je altijd wat horen. Als die niks vreemds doet en echte rare geluiden maakt hoef je niet druk te maken.
    En volgens mij kan die gewoon helemaal uit als je shared. Heb daar nog niemand over gehoord dat die op instant on moet blijven staan?

Deel Deze Pagina