En daarom ben ik blij dat ik vorige week een vita voor 100 euro heb gekocht....lekker Destiny verder spelen als m'n vriendin tv aan het kijken is
Denk inderdaad dat ik ook veel weer de Vita gaat gebruiken, toch wel weer handig die Vita Edit: Nog wat codes voor wat embles: Emblem: FJ9-LAM-67F Emblem: Binding Focus JD7-4CM-HJG Emblem JDT-NLC-JKM Emblem JNX-DMH-XLA Emblem 7CP-94V-LFP
Is de oude versie toevallig goedkoper ? Wel mooie actie! Alhoewel ik dit spel echt niet op lastgen zou willen spelen
Lees voer voor bij de koffie ^^ http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12096 En nog 2 nieuwe codes? RXC-9XJ-4MH 7MM-VPD-MHP
Heb me nooit verdiept in deze game. Nu ik wat filmpjes etc. aan het kijken ben zie ik dat het een kruising is tussen Halo en Mass Effect. Heb ik dat goed? Ziet er mooi uit allemaal vraag me alleen af of dit mijn game is. Halo is nooit mijn ding geweest, en Mass Effect heb ik uit tijdgebrek nooit gespeeld. Hmm
Toch maar besteld. Waar voer ik al deze codes in? Verder ben ik benieuwd of ik het wel tof ga vinden. Het deed me erg aan Halo Firefight denken terwijl ik meer een Borderlands achtige open wereld en quest systeem verwachtte. Op de PS4 zal ik spelen, voeg me toe als je met mic wilt samenspelen, dat lijkt me toch het leukste. Overigens ga ik voor een Hunter.