Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Das iets om uit te proberen dit weekend dan. :)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe zet ik dit ding op standby ofzo dat ik alles kan downloaden nu terwijl ik slaap

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij system en dan power and start up. Instant on.
    Waarschijnlijk staat die daar al op en niet op energy saving

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga van het weekend dat snaren maar eens uitvogelen. Op de een of andere manier blijft bij beiden telkens ons eigen account de main terwijl wij dat niet selecteren.

Kabuto, hoe heb jij dat precies met jouw broer gedaan?

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog geen idee man. Ik ga straks richting broer en dan eens kijken hoe dat gaat. :)

6. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Allemaal,

Helaas nog niet iemand die mij een antwoord heeft kunnem geven, dus ik probeer het even opnieuw:

Ik heb vandaag de xbox one gehaald. Echter werken de voicecommands met de kinect voor NL nog niet. Daarom heb ik gelezen dat je je xbox het best naar regio Ierland kon zetten zodat je in het Engels de kinect kunt bedienen + in de Ierse store kan betalen met Euro's. Echter de volgende vraag:
    Als ik nu een spel download in de Ierse store (bv. Outlast). Kan ik dit spel dan nog spelen wanneer ik mijn regio weer naar Nederland zet? En hoe zit dit met DLC die ik in de Ierse store aan wil schaffen?

Graag hoor ik van jullie.

Thnx NE0

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    @NE0 ID Alle software is regiovrij. Of het nu uit de US Store, de UK Store of de Ierse Store, het werkt gewoon.
    Hoe het met de DLC zit, weet ik niet precies, maar het lijkt me dat die ook gewoon regiovrij is. :)

Hopelijk heb je er wat aan.

(Tevens ben je in de US Store goedkoper uit dan de Ierse, vanwege de Dollar koers. :))

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Het is zeer simpel, mijn broer en ik hadden het in nog geen 5 minuten werkende gekregen.

Jullie moeten de inloggegevens van je broer krijgen (van zijn gamertag, dus naar alle waarschijnlijkheid van zijn hotmail). Daarmee log je in op jouw X1 (op home scherm helemaal links boven kun je op de afbeelding van jouw GT klikken en dan kun je een extra gebruiker toevoegen).
    Zorg dan dat je met de GT van je broer ingelogd bent en dat je eigen GT uitgelogd is.
    Vervolgens ga je naar settings en kies je in de linker rij, onderaan voor "My home Xbox". Vervolgens kies je voor "This is my home Xbox". Hiermee maak je dus voor je broer jouw X1 zijn home X1. Uiteraard moet je broer precies hetzelfde doen, maar dan ingelogd met jouw gamertag. (Verder klopt t dus dat jouw GT de main GT blijft die telkens ingelogd wordt, de GT van je broer is verder niet meer nodig)
    That's it! Nu kun je dus op je eigen X1 games kopen en downloaden en zijn die ook meteen beschikbaar op je home Xbox, die van je broer dus.

Nog extra info:
    - De GT van je broer kun je naderhand gerust verwijderen, dat maakt verder niks uit. (Heb ik gedaan omdat ik per ongeluk m'n broer inlogde en hij dus uitgelogd werd op zijn X1 terwijl ie met belangrijke Forza online race bezig was)
    - Je X1 hoeft niet perce op Instant On te staan, ook dat maakt helemaal niks uit. Voordeel hiervan is wel, dat zodra je broer een game koopt (of DLC, of whatever), deze ook meteen automatisch op jouw X1 gedownload wordt, omdat dat zijn Home Xbox is.
    - Je kunt games vervolgens gewoon tegelijk spelen en ook samen (heb met mijn broer al samen Forza en BF4 tegen elkaar gedaan).
    - Waar broer staat, kan natuurlijk ook vriend, zoon, vrouw, oma, etc staan.
    - Klik hieronder op Leuk als bovenstaand je geholpen heeft.

Laatst bewerkt: 6 sep 2014
    pi3t, Davey666 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Super Console gister binnengekregen!

10. NE0 ID

NE0 ID Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoi Graveheart bedankt voor je antwoord!

Alleen ligt het via de US store toch wat anders i.v.m. je adres wijzigen naar een US hotel ofzo?

Moet je via die Ierse store dan ook met giftcards werken of kan dat wel via paypal of cc?

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteren een mail gekregen van Bol.com. Kunnen pas volgende week Titanfall leveren. Gecanceled en Titanfall in de stad opgepikt. Ben nu wel een avond en ochtend bezig om de game te installeren......Eerste twee keer ging het snel maar bleef het 1x op 78% hangen en 1x op 100%....Na een uur nog geen veranderingen. Ik kon de game op 100% ook niet opstarten. Nu een derde keer en gaat het wat langzamer. Hopelijk installeert de game nu wel goed...Moet nog Dead Rising 3, Forza 5 en Ryse installeren. Hoop dat het niet elke keer zo gaat.

12. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Voordat je een disc in je console steekt, gewoon ff je internet verbinding uit zetten. Op die manier gaat het installeren van de disc gewoon gelijk door, zonder problemen. Daarna je internet verbinding weer aan zetten, en de patches downloaden.

Schijnbaar worden de disc installaties door de internet verbinding verziekt, maar ik weet niet direct waarom. Het enige wat ik wel weet is dat ik 8 uur lang heb gewacht om Ryse hooguit 4%-6% vooruit te zien gaan. Heb daarna besloten om alle game data van m'n XBone te verwijderen, en het via deze manier te proberen. Duurde hooguit 15 minuten tot dat ik kon spelen terwijl de patch aan het downloaden was.

SjaccoPopino vindt dit leuk.
  13. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Tnx voor de tip.Titanfall is in ieder geval geïnstalleerd.

14. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu Forza 5 aan het installeren en hij is die 14GB update aan het downloaden ... damn zal nu wel heel erg druk zijn. Dit gaat zohooo traahaaag 8)|:- Op dit tempo ben ik nog een paar dagen bezig o_O

15. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Mja, het is hier in de US ook vreselijk. Heb vanmorgen een Forza 5 Digital Download code gekocht, en gelijk de download gestart. Heeft zeker 13 uur geduurd tot het helemaal klaar was. Beetje belachelijk, maar voor $17.50 ga ik niet klagen.

MentalMarco vindt dit leuk.
  16. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het enkel jammer dat het zo lang duurd. Ik kan gelukkig al wel het 1 en ander spelen, maar veel opties zijn nog niet beschikbaar. Maar we wachten geduldig af .... het meeste van het balkje is gedaan 8) Maar het laatste uur a anderhalf is een drama =( Hoop dat het straks met Battlefield 4 en Watch Dogs iets sneller gaat :lol:

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jeej! Sharing is nu eindelijk gelukt. FIFA 15 kom er maar in. Dance central hoef ik niet :+

18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Als ik nu nog ergens cheap een Gold abo voor een jaar activeer via xbox.com, dan geldt dat ook voor de One toch? Ik heb m'n 360 account nog niet gekoppeld aan de One.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geldt voor alle consoles.

20. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Yeah heb hem! De Nedgame hier had nog een paar liggen door annuleringen.

Is die Forza 5 die je dit weekend gratis kan downloaden dezelfde game als diegene die je bij de pre-order edition krijgt? Want dan kun je dus net zo goed die van pre-order edition verkopen of niet?

Deel Deze Pagina