Nee dat kan helaas niet. Heeft ook een logische reden. Dan kan het abonnement namelijk niet automatisch stilzwijgende verlengd worden (want zo slim zijn ze namelijk wel om dat in te stellen). Als er namelijk geen geld op je account staat, kunnen ze niks afschrijven. Je kunt EA Access dus allen betalen via Paypal (alleen in de NL store!) of via Creditcard (in de overige stores). Op die manier kunnen ze namelijk wel elke maand automatisch incasseren. Mocht je dus EA Acces via de NL store willen nemen, hoef je alleen je PayPal account te koppelen. Wil je EA Acces via bijv de US store ($4 ipv €4 per maand!), dan moet je een CC koppelen. Let er dan op dat je bij je Microsoft account een billing adress in de US hebt (in een tax-free staat!).
Vraagje over EA Acces en de digital download van Fifa 15 ( die bij de day one edition zit ) Zoiezo mijn vraag per wanneer is Fifa 15 te downloaden? En als je EA Acces hebt heb je dan ook eerder toegang om de digital code te gebruiken?
En dat voor 3,99! Wel jammer dat dit het aanbod is van EA Need for Speed Rivals Fifa 14 Madden NFL 25 Battlefield 4 Peggle 2 En ik deze games allemaal al zelf had gekocht Need for Speed Rivals Fifa 14 Battlefield 4 Peggle 2
Moet je voor alle aankopen die je in de US store doet met een creditcard, een billing adress in Amerika hebben?
Van die games is dan wel balen ja. Vanaf nu gewoon geen EA games meer kopen, tenzij het een game is die je nog jaren blijft spelen. Maar dan nog is $30 voor een jaar EA Access een beter deal wat mij betreft. Voor die ene game betaal je namelijk weliswaar maar eenmalig $60, maar voor die $30 per jaar krijg je er nog veel meer andere games bij. Je zult dan alleen wel geduld moeten hebben, aangezien de nieuwste EA games natuurlijk niet meteen in de Vault komen. Maar als het je niet uitmaakt dat je nieuwe Battlefield of FIFA niet meteen kunt spelen, is het een top deal. Ja, als je geen US billing adress hebt ingesteld, kun je geen aankopen doen in de US store. Daarnaast is het aan te raden een adres in een tax-free staat te kiezen (Alaska, Oregon, New Hampshire uit m'n hoofd en nog een paar, google vertelt het je wel), zodat er niet nog eens een x% belasting op je game komt.
Prachtige generatie is dit eigenlijk. Koop de consoles, neem een abbo op PS+, XBLG en EA en je hoeft in principe nooit meer zelf een game te kopen.
Ja geweldig! Zou helemaal geweldig zijn als bijv Microsoft zelf zo'n dienst zou starten. Voor €30 per maand (zou iets goedkoper kunnen, maar mag van mij ook iets duurder) kun je dan ALLE games spelen, met uitzondering van nieuwe releases, die komen pas na 1-2 maanden beschikbaar, maar daar krijg je dan wel korting op om ze los te kopen. Sowieso dat hele digitale vind ik echt geweldig. We kochten ook allemaal al jaren lang geen cd's meer en sinds Spotify zelfs al bijna geen muziek meer via iTunes. Dus waarom moest dat met games zo lang duren?! En dat je je games dan ook nog kunt delen met je broer/goede vriend is ook helemaal top en scheelt ook weer in de kosten.
Ik heb Peggle 2 en BF4 binnengehaald, alleen krijg ik BF4 niet aan de praat. Elke keer als MP wil doen blijf ik dat zwarte scherm houden met die laadstreepjes rechtsboven. NAT staat op open. Iemand een idee?
Even de hele game een keer afsluiten. Ga op de game staan in je dashboard en druk op de oude start knop en druk op quit.
Kan ook aan de map liggen. Heb het ook soms maar als ik dan een andere server pak is het prima. Anders even de console uitzetten ofzo of anders een hard reset.
Het is natuurlijk nog maar de vraag hoe deze dienst de komende jaren gaat zijn. Nu heeft EA niet veel keuze omdat ze nog niet veel One games hebben en heb je dus games die vrij recent zijn. Zou denk ik zomaar kunnen dat games als BF Hardline nooit of pas erg laat (dus ruim meer dan een jaar na release) pas komen. Het is en blijft EA
Weet iemand of je bij Fifa 14, via EA access, ook je Ultimate Team van de 360 hebt of is dat echt gebonden aan de 360?
Kan ik als belg mijn local op nl (of us) zetten en dan terug naar be gaan en de gratis eagames downloaden? Vind paypal toch iets fijner als cc en ja voor die paar euro...
Ik weet niet precies hoe het werkt, heb zelf nog geen Xone, maar er was toen de Xone uitkwam wel een mogelijkheid om je Ultimate Team eenmalig van de x360 over te zetten naar de Xone (of van PS3 naar PS4). Met verdere details kan ik je niet helpen, maar wellicht helpt het je een beetje op weg en kan een ander forumlid of google je verder helpen.
Top dat EA Access! Gister de One binnen gehad, voor €399 + €4 dus een nieuwe xbox inclusief Forza 5, FIFA 15 (Beiden Launch), Crimson Dragon (Games With Gold), Battlefield 4, Madden NFL 25, Peggle 2, Need For Speed Rivals en FIFA 14. Mooie collectie om een nieuwe console mee te beginnen. Had ik EA UFC er niet eens bij hoeven halen direct