[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En PS4 mag je mij wel hadden.

Hantheman, ik ben teleurgesteld :'-( ik stuurde hem niet voor niets naar jou..

Nu snap ik wel waarom ik amper gifts krijg :p mijn nemesis wordt gewoon niet gekilled

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    70 levels aan bounties op normal is natuurlijk ook geen pretje. Ik heb inmiddels Malthael en Diablo verslagen en ben nu level 48 in HC. Vandaag maar eens proberen level 70 te worden door rifts en bounties. Ik wil wel graag op master of torment spelen maar durf het gewoon niet :p. Heb nu 1 bijna dood ervaring gehad op lvl 45 en had toen echt hartslag 200.

Laatst bewerkt: 6 sep 2014
  3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat lief van je. Fijndat ik aan je eisen voldoen. Wat is een X1 anyway?

En voor andere mensen. Mijnes is N7_Reaver. voeg lekker toe want sat betkent meer cadeaus voor mij en jou! Want je krjjgt niet alleen cadeaus als je nemesis sloopt he! ook gewoon random vaakalsnje L vindt

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Witch Doctor is echt een rape machine. Heb nu locust swarm ontdekt. Ik hoef niks meer te doen tegen groepen :p alleen elites blijven nog staan na een paar seconden.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    X1 is de Xbox One ;)

Witch Doctor is sowieso erg tof met z'n fetish army :D heerlijk als je zoveel kunt summonen.

6. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is jullie favoriete set up met de Witch Doctor qua active spells? Ik zit er zelf nog een beetje mee te kutten en iedere keer ''mis'' ik iets.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Door de campaign heen of end game? Sowieso is het belangrijk om jouw skillsbaan te passen aan jouw gear. Locust swarm en acid clpud vreet groepen echt op. Daarnaast heb ik zoveel mogelijk minions

8. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee nee endgame. Wat ik vooral erg mis bij de Witch Doctor is een lekkere primary skill. Plague of Toads, Corpse Spiders, Firebomb en die andere vind ik niks, maar ga het ook niet inruilen voor nog een minion want dan krijg ik alleen Acid Cloud die ik zelf min of meer kan besturen. Keuzes keuzes...

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, daar kan ik je nog niet mee helpen.

Heb nu de campaign uit in HC :) lvl 54.

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Kuuuuuut... Ik heb per ongeluk al mijn characters gewiped. Was op level 59 dood gegaan op HC en een vriend zei dat je je character terug kon halen door je save te verwijderen. Nu heb ik alleen een complete wipe gedaan en niet alleen een local wipe, dus nu zijn mijn characters in de cloud ook weg. Daar gaan mijn perfect Thunderfury en level 70 barb en dh :'-(.

Najah, stage begint ook bijna weer, back to work dan maar weer :D.

11. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    zoooo. Dat echt kut gozer. Je had er zoveel tijd in gestoken. pff. Als je geld nodig hebt dan weet je me te vinden ;)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, dat is wel heel klote. Als ik 70 ben wil ik best een char voor je boosten hoor :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat is zwaar balen idd, maar ook wel een beetje |:-

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jaa, veel te veel tijd :D. Het was vakantie gelukkig en ik vind het niet zo heel erg. Voor de barbarian en demon hunter had ik eigenlijk al alle gear en in mijn ogen heb ik ze dan 'uitgespeeld'.

Je kan overigens als je dood gaat op hardcore wel je character terug halen, maar dan moet je alleen de 'local save' verwijderen. Ben nu in gesprek met de Microsoft support desk en die gaan kijken of ze mijn account kunnen recoveren!

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hahaha sukkel :p wie gaat er dan ook dood!

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De manier waarop is nog het leukste. Mijn kat liep te fucken, sprong op mijn schoot en begon in de kabel van mijn headset te bijten. Zet haar keurig op de grond neer om erachter te komen dat ik frozen, low hp en dood ben :'-(.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol::lol::lol::lol:

geniale kat _O_

18. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Viel de HC mode mee MaddMonkey? Alleen je car nog naar 70 boosten en die trophy heb je ook in de pocket

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij staat gewoon op hard dus dat viel reuze mee :) witch doctor is gemaakt voor HC denk ik :+

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het hele idee van HC is toch ook dat als je dood gaat dat dan je character weg is? Waarom speel je dan op HC? :p

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina