1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je ze niet uit een andere iOS of Mac verwijderd want dat ik mijn al een paar keer per ongelijk overkomen.
    Gelukkig draait op mijn Mac altijd TimeMachine en heb alles gelukkig kunnen herstellen.
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nope! Worden wel opgeslagen in iCloud, maar ik wijzig mijn contacten nooit op mijn Mac en een ander iOS apparaat heb ik niet.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gerucht; wat vinden we ervan?
    De nieuwe iPhone,
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vrij groot en log komt het over, vind het de lelijkste iPhone tot nu toe.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die homeknop zit ook bijna tegen de bezel aan. Het komt wel overeen met eerdere leaks maar het is wel echt een lelijke telefoon inderdaad als dat hem wordt, kan het me ook bijna niet voorstellen eigenlijk.
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz shit...ik ben voor het eerst in jaren vergeten een reservering te plaatsten voor de nieuwe iPhone. Normaal stond ik altijd bovenaan en had ik altijd meteen als eerste een nieuwe iPhone. Weet iemand of het al erg druk is met reserveringen bij de telecomwinkels?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren nog de T-Mobile winkel binnen gelopen en ik kon pas volgende week woensdag na de presentatie inschrijven. Hij zei dat het nu nog niet mogelijk was omdat ze eerst moesten wachten op prijzen en releasedatum. Dusja dan ga ik volgende week woensdag maar weer terug he. :)
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wil hem eerst wel eens goed zien en weten wat ze met de prijzen doen. Dan beslis ik daarna wel of ik de 6 neem, of de 5 houd.
    Ergens ben ik bang dat het, zoals vrijwel elk jaar, weer duurder wordt.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat dus. Same here.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit meer te wachten op de aankondiging van de nieuwe iPad ...
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ok, morgen maar meteen ff langs Vodafone! Zou toch wel flink balen als ik dalijk niet bij de eerste batch zit. In het begin is de bevoorrading altijd zeer beperkt. Geen in om straks weken lang te moeten wachten...
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb meer interesse in de nieuwe iPad of iWatch.
     
  13. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat ook ja. De iWatch ga ik denk ik ook meteen bestellen zodra het kan. En de verbeterde iPad Air zal er ook wel komen, maar die zal dan ff moeten wachten :+!
     
  14. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Jup, spijker op zijn kop. Mijn 5 doet het eigenlijk nog prima maar ben ook wel weer gadget-liefhebber genoeg om snel de 6 te willen. Mag ook verlengen, dus dat speelt ook weer mee, hehe.. Benieuwd waar ze mee op de proppen komen! Hoop eigenlijk nog steeds dat het schermformaat van de 5(s) behouden wordt, maargoed, die kans lijkt inmiddels niet zo heel groot meer. In ieder geval geen zin om meer te gaan betalen als ik nu doe, als ie te duur wordt wacht ik gewoon nog een jaartje. Stiekem best zin in dinsdag, altijd leuk zo'n presentatie.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kijk de presentatie even aan, en als ik 'm niet mooi vind ga ik wel voor een nieuw Android toestel kijken. :p
    OnePlus One ziet er wel fancy uit.
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Dat is hier een beetje het probleem, hehe, ik heb diverse Androids gehad en wil eigenlijk echt niet meer van iOs af. Bevalt me ongelooflijk veel beter, al zijn er best vette Android-toestellen atm.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja, ik heb hetzelfde, maar als het design van de iPhone 6 me niet aanstaat, switch ik wel even een generatie. ;)
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik wacht ook even af, heb nu nog een 4s, vind het een prima telefoon en heb eigenlijk niet de behoefte aan iets beters, omdat ik het toch niet gebruik. Hoop eigenlijk dat de prijzen voor de 5s heel erg zakken en dan neem ik die waarschijnlijk. Anders wordt het gewoon een sim-only voor 15,- per maand. Wat ook wel erg lekker is.
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik wil en moet m hoe dan ook hebben, daar ben ik een te grote Apple fan voor :+! En aangezien ik mag verlengen komt het mooi uit.

    Net bij Vodafone (Maastricht) geweest en daar kun je dus (gelukkig) ook nog niet reserveren! Ze vertelde dat ze een speciale inschrijfmodule voor de iPhone 6 in hun systeem krijgen en dat ze dan pas mensen kunnen inschrijven (en die komt dan tegelijk ook op de website online, dus kun je ook gewoon daar inschrijven). Die module komt er pas als alles bekend is rond de lancering (datum, prijzen, modellen, etc). En ze konden nog niet zeggen wanneer dat dus is. Maar sowieso dus pas na volgende week dinsdag.
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Benieuwd naar de prijs,op veel forums praten ze over 100 euro duurder.
     

Deel Deze Pagina