Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende probleem?

Ik heb sinds gisteren een Xbox one en een een nieuwe router (Sitecom X8 AC1750). De Xbox one is gewoon met een kabel verbonden aan de router. Wanneer ik nu via instellingen-->netwerk Multiplayer-verbinding testen doe, krijg ik de volgende melding: Multiplayertests kunnen niet worden voltooid. Maak een back-up en probeer de test dan opnieuw. Als het nog steeds niet werkt, is er misschien een probleem met het netwerk. (0x3f41). Ook heb ik een keer de melding gekregen dat ik geen Teredo ip adres kan verkrijgen. Als ik vervolgens vanuit dat scherm de bumpers en triggers ingedrukt houd, kom in het scherm met gedetailleerde netwerkstatistieken. Het enige wat ik hier kan zien is de latentie en de gedetailleerde NAT gegevens die vaak aangeeft dat ik een cone NAT heb en soms aangeeft dat mijn netwerk zich achter een firewall bevindt. Het komt er dus op neer dat er geen metingen verricht kunnen worden. Ik heb ondertussen mijn oude router (Linksys WRT54G) aangesloten en dan worden er wel gewoon metingen verricht.

Daarnaast zijn er nog een aantal dingen die opvallen:

Als ik mijn Xbox aanzet begin ik altijd met een moderate NAT. Pas nadat ik het scherm gedetailleerde netwerkstatistieken voor mij heb gehad verspringt deze naar open.

Ik heb tot nu toe twee games via Xbox live gespeeld. Beide met een vriend. Halo Spartan assault ging prima, maar bij Diablo 3 ROS, deden er zich problemen voor dat we elkaar niet kunnen joinen. We kunnen elkaar alleen joinen als één van ons eerst een game van een andere joint. Dit probleem heb ik ook met mijn oude router.

Mijn nieuwe router heeft een ingebouwde firewall en een hardware accelerator. De firewall uitzetten mocht niet baten. Maar ik weet niet in hoeverre deze twee factoren in het algemeen invloed hebben op deze kwestie.

2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik kan nog steeds niet vinden waar ik die CC gegevens op een Amerikaans adres kan zetten=(

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar wil je precies mee geholpen worden?
    Het ziet ernaar uit dat dit gewoon een nat probleem is. Jullie hebben wel allebei een statisch IP adres gemaakt op de Xbox?

4. King_Wouter

King_Wouter Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met de 360 had je er wel eens last van dat de disc drive niet meer open wou.
    En ja verkomen is beter als genezenO-)

5. TacticalRealitY

TacticalRealitY Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het hoofdprobleem is dat ik mijn verbinding en netwerkstatistieken niet kan testen aangezien er geen meting plaatsvindt. Het Diabo 3 ROS probleem kan hier mogelijk inherent aan zijn, maar Halo SA had daarentegen weer geen problemen. Mijn vraag is of iemand een idee heeft waarom ik geen metingen kan verrichten. Maar waarschijnlijk wordt dit allemaal veroorzaakt door een probleem met de NAT? Op dit moment is mijn NAT gewoon open, maar kan ik alsnog geen metingen verrichten.

Ik heb geen statisch IP adres aangemaakt, van hem weet ik het niet.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox One heeft geen disc-lade en je kan een disc die vastzit altijd manueel verwijderen.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, Xbox One eindelijk uitgepakt en aangesloten. Wat een herrie maakt dat ding zeg :eek: Lijkt wel een of ander ratelend harde schijf geluid...

Brocade en Maddmonkey vinden dit leuk.
  8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  9. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ga naar de xbox website, log in, ga naar mijn account, ga naar betaling en facturering, betalingsopties beheren, en dan wijzigen.

Dan is er iets niet helemaal goed misschien? Dat tikkende geluid heb ik wel meer gehoord, maar niet dat het storend is. Sowieso is ie rustiger dan de 360.

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wil niet constant de vergelijking maken hoor.. Maar ik vind de UI van de ps4 echt vele malen sneller. Vaak word de X1 geprezen om zijn UI maar qua snelheid is het bijna om te janken. Of het ligt aan mijn X1 dat kan natuurlijk ook

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij een aantal consoles loopt de fan tegen het ventilatierooster aan. Niks ernstigs en gewoon slecht gemonteerd.

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Pff, altijd wat met de Xbox :lol: Hij is nu een update van 500mb aan het downloaden en is na 20 minuten al op 7% dus dat gaat ook top :rolleyes:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als die een hard geluid maakt is er iets niet goed. Hij moet gewoon stil zijn. Tenzij je je oor er bijna oplegt.

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oké, dan gaat ie terug. Ik zit er ongeveer 2 meter vanaf en hoor 'm geluid maken...en dat updaten gaat zo langzaam

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je even een filmpje maken?
    Vind het altijd zo moeilijk te beoordelen.

Dit moet je horen als je van dichtbij luistert.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb hetzelfde :) in het dashboard menu lijkt het wel alsof de hard disk gigantisch veel geluid maakt of de fan dat aanloopt. Een krakend geluid wat je op 4 meter afstand nog hoort. Maar als ik een spel speel hoor ik helemaal niks. Ik snap hier iig niks van. Wat het is of waar het vandaan komt.

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    De HDD hoor je ook wel een beetje (is normaal), maar de herrieschopper is de ventilator en bij een aantal batches is die niet goed gemonteerd waardoor die aanloopt tegen het ventilatierooster boven. En in het dashboard draait de fan op lage toeren, dus tikken de fan bladen er ritmisch tegenaan.

18. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ok, even wat DNS instellingen veranderen en je hebt het Amerikaanse aanbod voor Netflix.:D

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bij mij is de X1 muisstil. Ps4 daarentegen als een malle

20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Je kan de code al invoeren en hij begint dan meteen te preloaden.

Deel Deze Pagina