1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens nu niet allemaal paranoïde worden als je iets hoort. :p
    Muisstil is die nooit en de fan zal je altijd wel iets horen. Als de console rare en harde geluiden maakt dan merk je dat meteen. Zoals die van Winterbase.
     
    GstNick vindt dit leuk.
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn Xbox maakte ook veel herrie, maar heb dat heel eenvoudig opgelost door m'n tv knetter hard te zetten.
     
    heuft vindt dit leuk.
  3. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Bij 20 seconden begint het ongeveer en na 40 seconden houdt het niet meer op. Tja, zeg het maar. Paranoïde?

     
  4. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Dat klinkt zeker niet goed man ! ik zou als ik jou was gewoon je console terug sturen!
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2014
  5. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Vandaag de Xbox One Stereo Headset gekocht..

    Dit is mijn eerste headset dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet..
    Ik kan wel zeggen dat de geluidskwaliteit meer dan prima is bij deze headset.
    Heb hem zojuist ook geprobeerd tijdens een bluray af te spelen op mijn PC en ook daar is het geluid heel goed te noemen!

    Heb er 54,99 euro voor betaald bij Saturn in Duitsland.

    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat klinkt niet goed. Dat je dat niet eerder had gehoord. :p
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Precies zo gedaan als je zegt, maar moeten beide xbox 1 dat doen met My Home Xbox? Dus hij zet zijn x1 op mijn account als home en dan moet ik mijn x1 op zijn account op home xbox zetten?
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Juist, precies zoals je zelf al zegt :+!
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    mooi dan is dat mooi voor elkaar :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil nooit te snel alarm slaan...maar dit is toch echt niet goed. We kwamen er vanochtend achter toen ik mijn X1 bij broer neerzette, zodat ik alle games die hij had naar mijn X1 kon downloaden. Ook dat is helemaal kut verlopen....maar dit eerst:

    Zodra we de X1 alleen maar met stekker hadden aangesloten (X1 nog in instant on mode) kregen we dit geluid, en nu net bij mij thuis ook:




    Na 33 seconden houdt dat op en dan hoor je even niets en na een tijdje in het dashboard krijg je weer van die lichte krasgeluiden. Proberen op te nemen, maar je hoort het niet terug in de file. Toen Max opgestart en dan is al het gekke geluid weg. Dan hoor ik de X1 alleen nog blazen. Echt 100% muisstil is mijn X1 echter zeker niet. Nu ben ik bijvoorbeeld de disc van Ryse aan het installeren en je hoort de X1 echt duidelijk blazen, best luid ook.

    Ik weet niet of ik ermee terug moet...mijn broer's X1 heeft dit echter niet...dus tja.

    Dan het andere. We gingen vandaag een dag weg, dus was het een goed idee mijn X1 bij hem te zetten aangezien ik 12Mbits heb en hij 40Mbits. Ongeveer zo'n 13 games in de queque gezet en Titanfall als eerste gekozen. We hebben de boel ongeveer om 10:00 gestart en waren terug tegen 22:00.....Titanfall stond ineens in de queue terwijl hij wel 85% had gedownload en ineens was hij bezig met DR3 downloaden. Kortom...geen enkele game nog binnen. Nogal....crazy.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat geluid is normaal. Gebeurd altijd als je de stekker eruit haalt en dan erin steekt. Dan cleared die de ram en cache. Waarschijnlijk werd je power block ook wit?
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Volgens mij ook allemaal X1's zonder kinect met dat probleem of niet ?:confused:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh dat weet ik niet man. Broer zei dat hij dit in elk geval niet had, hij had echt zoiets van WTF...toen hij dat geluid hoorde. Maar goed......dat echte duidelijke soort piepgeluid (om het maar zo te noemen) is geen reden tot paniek? Good good.

    Ik moet zeggen dat de disc install van Ryse super gaat....gewoon vlotjes, MAAR wel internet even eraf gehaald tijdens deze install. Shit ik wou dat het zo snel ging met digital downloads zeg. Ik begrijp dat het bij mij ziek sloom zou gaan..maar zelfs bij broer met een 40Mbits verbinding.....heel raar. Misschien gaat het mis als er zoveel in de queue staat?
     
  14. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn NAT is open...maar er staat wel bij:

    The following service is experiencing issues: Social and gaming.

    Meer mensen dit?

    Nevermind...is een fout van MS zag ik net op Xbox.com/status.

    Ryse disc install ging lekker. Nu 10GB patch downloaden...fml zeg. fuck mijn internet verbinding. Ik mis de 360 wel met zulke shit zeg. Je doet er alleen niets aan...shit wordt steeds groter.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja.
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik laat de X1 lekker verder downloaden vannacht, kan ik de console dan gewoon uitzetten en dat hij content gewoon verder download in instant on? Zoals de optie op 360, background downloads geloof ik.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    :D

    Ik had hem eerst in een kastje staan met een glazen schuifdeurtje ervoor. Daardoor hoorde ik het niet. Toen ik al die verhalen voorbij zag komen heb ik hem uit het kastje gehaald...en ja hoor! Nu hoor ik het dus de hele tijd omdat ik er op let.

    Maar ik heb consoleshop.nl gebeld (klantenservice was open tot 0.00 uur op zaterdag!) en ik kan hem maandag opsturen en krijg dan een nieuwe. Dat is dan wel weer netjes. Zij kunnen er natuurlijk verder ook niets aan doen. Duimen maar dat ik nu wel een goede krijg. Volgens mij is het totaal random. Ik lees op andere websites dat het voorkomt bij Xbox One's zonder Kinect en pas na de eerste software update. Daar wordt overigens geadviseerd hem op te sturen voor reparatie. Maar als ik dat doe zit ik heel lang zonder Xbox One vermoedelijk...
     
  19. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Wow, dit ziet er echt niet goed uit, ook omdat er op dit forum al verscheidene mensen zijn die deze problemen hebben ondervonden.
    Ik sta(stond) op het punt om ook een xbox one aan te schaffen, maar ik wacht er zeker nog wel eventjes mee.
    Het schijnt dat de problemen nu pas wat duidelijker worden omdat de xboxen zonder kinect nog niet zo lang uit zijn. Een kinect aansluiten blijkt het probleem (deels) op te lossen. Maar om nou een losse kinect te halen om dit probleem op te lossen.. dat is natuurlijk niet echt een oplossing van het probleem. Dan kan je beter je console terugsturen of in ieder geval laten weten dat je console niet goed is zodat MS ziet hoe groot het probleem misschien wel niet is. De xboxen die met kinect kwamen kunnen zeker ook dit probleem hebben. Voor de mensen hier die dus nog nooit eerder zonder hun kinect aangesloten hun xbox hebben gebruikt, jij kan dan ook een xbox hebben die niet helemaal oke is. Probeer je kinect los te halen en kijk dan wat ie doet als ie idle is in het dashboard. Als je een game speelt is het geluid er totaal niet meer, alleen als ie idle is. Of het een software of hardware issue is, is niet bekend, maar er schijnt nu (pas) naar gekeken te worden. Wel kut dit met de mooie releases die eraan zitten te komen.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ryse even gespeeld, viel me wederom niks tegen, gewoon leuk om te spelen en combat werkt lekker. En tja....

    DEM GRAPHICS!!!!!!

    Sodemieter zeg. En de details zijn pretty crazy ook. Titanfall is eindelijk klaar en werkt super, dus morgen sowiesooooo flink online knallen.
     
    mitchdylan vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina